Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64268
Kirjoituksia 174793

Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?



Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 187 kpl

Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

1/27

Loppui saldo Telia prepaidista ja kuvittelin että sovelluksen kautta pystyy lataamaan lisää saldoa mutta eipä onnistukaan? Onko todellakin niin että saldon loppumisen jälkeen lataussivustolle ei pääse, eikä sovelluskaan enää toimi? Onpa tyhmästi tehty jos noin todellakin on. Dna prepaidissa sovellus, ja lataussivusto toimivat, oli saldoa tai ei.

 

 

0 tykkäystä
26 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 430 kpl

2/27

Hei @jannyman!

 

Onkohan tuossa joku vikatilanne, koska Telian sivulla lukee näin : Maksuttomalla Telia Prepaid -lataussovelluksella voit helposti ladata saldoa, netin käyttöaikaa ja yhdistelmäpaketteja Telian prepaid-liittymiin. Sillä tsekkaat myös nopeasti prepaid-liittymäsi saldo- ja lataustiedot. Jos liittymäsi saldo on loppu, sovelluksen vaatima nettikäyttö on maksutonta. Voit siis ladata saldoa sen loputtuakin.

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 386 kpl

3/27

Lataussovelluksen pitäisi toimia myös sillon kun saldo on käytetty. Kumman sovelluksen olit ladannut käyttöösi, Telia Prepaid -lataussovellus vai Telia Helppo Lataussovelluksen? Uusien prepaidliittymien lataamiseen tarvitaan tuo Telia Prepaid -lataussovellus ja vanhojen TeleFinlandin aikaisten prepaidien lataamiseen käytetään Telia Helppo -lataussovellusta.

 

Entä mikä puhelin käytössäsi on? Ilmoittaako sovellus jonkun herjan kun menet siihen?

 

Täällä vielä lisää lataussovelluksesta ja lisää löytyy asiakastukisivulla.

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 187 kpl

4/27

Tätä itsekin epäilen, koska eihän tässä muuten oikein olisi mitään järkeä. Tilanne on nyt siis se että kun sovelluksen avaa, se kysyy salasanaa, ja kun sen antaa, ei tapahdu mitään, sivu jää latautumaan loputtomiin. Samaten kun yrittää mennä nettiin lataamaan, lataussivu ei aukea. Pitänee odotella, josko alkaisi toimimaan.

 

P.S. Ihan normi Telia prepaid sovellus käytössä.

0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 692 kpl

5/27

Toisin kuin Dna:n sovellus, Telian sovellus toimii millä hyvänsä nettiyhteydellä tai yhteensopivalla laitteella.

 

Jos voit, kytkeydy puhelimellasi langattomaan lähiverkkoon, WLAN eli WiFi.

 

Jos sinulla on yhteensopiva tabletti tai toinen puhelin, jolla pääset nettiin, voit asentaa Telia Lataussovelluksen myös siihen.

 

Liittymän voi ladata myös selaimella vaikkapa kirjaston tai työpaikan tietokoneelta:

 

 


@ReOlivia@  kirjoitti:

Lataussovelluksen pitäisi toimia myös sillon kun saldo on käytetty.


Voisiko tässä tilanteessa olla, että saldon loppumisen jälkeen puhelimen internet-yhteys katkeaa kokonaan ja lataussovelluksen käyttö vaatii puhelimen sammuttamisen ja käynnistämisen uudelleen?

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 187 kpl

6/27

Saldon lataaminen ei kyllä ole mikään ongelma, sen voin tehdä vaikka heti dna prepaidin avulla, mutta ihmettelen vain miksei tuo Telian oma lataus nyt toimi, kun ei ole saldoa. Pitänee katsella vielä tämä päivä, ja jos ei ala toimimaan, niin latailen lisää saldoa Telialle dna prepaidilla.

 

Olen kokeillut tuota puhelimen käynnistystä uudelleen, eikä auttanut sekään. Olen kokeillut jopa kahdella eri puhelimella, ilman tulosta. Poistin myös koko sovelluksen, ja latasin uudelleen, ei auttanut sekään. Ihme homma.

 

Onko täällä ketään jolla on saldo loppu, ja pääsee lataussivustolle? Siis juuri nyt?

0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 692 kpl

7/27

Mahdollisesti tyhmä kysymys: eihän liittymäsi ole mennyt vanhaksi?

 

Jotta Telia Prepaid-liittymä pysyy voimassa, sitä täytyy ladata alle 12 kk välein ja ensimmäinen lataus täytyy tehdä alle 6 kk kuluessa liittymän käyttöönotosta.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 73 kpl

8/27

Tuosta olisi hyvä tehdä selvitys, selkeää vikaa ei tuossa palvelussa ole, testasimme omalla testiliittymällä ja kirjautuminen toimi sovellukseen. Olisiko mahdollista että ottaisit yhteyttä chatissa, chat palvelee sivuilla 24/7 tai soittamalla 020 690 400 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm).

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 187 kpl

9/27

Ei ole mennyt vanhaksi kun olen käytellyt tätä prepaidia ihan säännöllisesti, juuri päättyi kk-paketti, ja pitäisi ladata uusi tilalle. Siis toi sovellus toimii ihan normaalisti wifi yhteydellä, mutta ei edelleenkään toimi Telian omalla nettiyhteydellä, juuri äsken taas kokeilin. Tuonne allaolevalle lataussivustollekin pitäisi käsittääkseni päästä ilman saldoa, mutta ei pääse.

 

https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/prepaid/lataa#fi/products

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 187 kpl

10/27

Ei toimi edelleenkään tuo sovellus. Olen mielestäni käynyt kaikki vaihtoehdot läpi, mikä voisi olla mahdollisesti vikana. Pitäisihän tuo saada selville, ettei tarvitsisi aina käyttää toista liittymää, jos pääsee saldo loppumaan. Chatissa tuskin osaavat neuvoa paremmin kuin täälläkään. Onhan täällä sentään ihan päteviä asiantuntijoita.

 

Taidan käväistä huomenna hakemassa toisen Telia prepaidin, ja käyttelen siitä saldon loppuun, ja katson toimiiko sovellus sen jälkeen. Jos ei toimi, niin pitänee siirtyä dna prepaidiin. Siinä tosiaan toimii sovellus kuin junan vessa ilman saldoakin.

 

Tällä hetkellä vahvin epäilys on että tämä nykyinen liittymä on mennyt jotenkin solmuun kun saldo loppui. En oikein muutakaan keksi.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.