Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Loppui saldo Telia prepaidista ja kuvittelin että sovelluksen kautta pystyy lataamaan lisää saldoa mutta eipä onnistukaan? Onko todellakin niin että saldon loppumisen jälkeen lataussivustolle ei pääse, eikä sovelluskaan enää toimi? Onpa tyhmästi tehty jos noin todellakin on. Dna prepaidissa sovellus, ja lataussivusto toimivat, oli saldoa tai ei.

 

 

26 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 412 custom-general.kudos
  • 727 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman@  kirjoitti:

Chatissa tuskin osaavat neuvoa paremmin kuin täälläkään. Onhan täällä sentään ihan päteviä asiantuntijoita. 

 


Päteviä asiantuntijoita täällä ilman muuta on, mutta tuolta Chatin kautta pääsisimme selvittelemään asiaa lisää Prepaid-liittymäsi tietojen kautta, ja tarvittaessa kirjaamme häiriöilmoituksen jatkoselvittelyä varten. Tällöin saat myös väliaikatietoa missä korjaustoimenpiteet etenevät!

Tätä kautta voit myös täyttää häiriöilmoituksen jos chattailla et halua! Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuten arvasinkin, ei chatista ollut apua. Kysyivät liittymänumeroa jonka jälkeen totesivat ettei liittymä toimi, ja käskivät käydä ostamassa uuden liittymän. Kysyin että miten niin ei toimi? Saldoa ladattu viimeksi kuukausi sitten, ja toimi ennen sitä normaalisti. Yhdistivät sitten tekniselle asiantuntijalle, joka totesi että liittymä toimii ihan ok. Kehoitti menemään R-kioskille lataamaan saldoa, ja katsoa toimiiko sovellus sen jälkeen.

 

No, tiedän kyllä lataamattakin, että sovellus toimii kunhan liittymällä on vain saldoa. Ei siinä ole ollut koskaan mitään ongelmia. Ongelma on juurikin siinä ettei sovellus toimi kun saldo loppuu. Taidan tosiaan hakea uuden liittymän, kun se tulee puolta halvemmaksi kuin ladata kympillä saldoa. Saapi sitten nähdä lakkaako sovellus taas toimimasta kun saldo loppuu.

 

P.S. En ole koskaan ladannut saldoa R-kiskalla, voiko siellä ladata vähemmällä kuin kympillä?

 

 

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman Kyllä se 10€ on pienin lataussumma R-kioskillakin : https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, niinpä näyttää olevan. Ihan vertailun vuoksi, dna prepaidin sovelluksella voi ostaa vaikka 5min yhteyden, 10 sentin hintaan. Olisi todella kätevä kikka nyt tähän probleemaan..

 

Testailin ihan mielenkiinnosta Sauniksen prepaidilla, jossa on saldo loppu, niin lataussivustolle pääsee kyllä pitkän odottelun jälkeen, mutta kun valitsee saldon/nettipaketin, ja sen jälkeen haluamansa nettipankin, niin sivu ei aukene vaikka odottaisi maailman tappiin. Ikäänkuin nopeus olisi leikattu niin hitaaksi, ettei se riitä avaamaan sivua.

 

Dna prepaidilla ilman saldoa taasen avautuu lataussivusto salamannopeasti, samaten sovellus toimii kuin junan vessa. Aikamoisia eroja operaattoreiden välillä.

irritus
Konkari ☆
  • 610 custom-general.kudos
  • 1127 custom-general.replies
  • 91 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saunalahden toiminta, että pääset lataussivustolle, mutta et pysty maksamaan latausta verkkopankissa, johtuu tietysti siitä, että saldottomasta liittymästä pääsee vain Saunalahden sivulle, ei pankkien sivuille.

 

Soneralla oli aivan yhtä fiksu systeemi käytössä suljetuissa kiinteissä laajakaistoissa muutamia vuosia takaperin. Suljetusta liittymästä pääsi kyllä Soneran sivulle. Tästä ei kuinkaan ollut paljoa iloa, sillä liittymäsopimuksen tekeminen vaati verkkopankkitunnuksien käyttöä, mutta suljetusta liittymästä ei päässyt pankkeihin.

 

Onko tuota muuten vieläkään korjattu? Voi olla, että tänäkin päivänä kiinteän laajakaistan tilaus liittymästä itsestään kilahtaa juuri siihen, ettei suljetusta liittymästä pääse pankin sivulle.

 


@jannyman@  kirjoitti:

dna prepaidin sovelluksella voi ostaa vaikka 5min yhteyden, 10 sentin hintaan. Olisi todella kätevä kikka nyt tähän probleemaan..

Voisitko hieman tarkentaa, kuinka liittymällä, jonka saldo on nolla, ostetaan 10 sentin datapaketti? Hymiö Silmänisku

 

Taitaa mennä Dna:llakin siten, että ensin lataat 10 € saldoa ja vasta sen jälkeen pääset ostamaan 0,10 € datapaketin.

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, tuli ajatusvirhe, pitää olla tietty saldoa ennenkuin pystyy ostamaan nettiaikaa. Mutta tuohon mainittuun saunalahden tapaukseen, niin ainakin dna:lla pystyy nollasaldolla menemään dna:n lataussivustolle, valitsemaan haluamansa saldon/nettipaketin, jonka jälkeen sivu ohjautuu valittuun verkkopankkiin, ja ostoksen voi maksaa kirjautumalla sisään. Sauniksella tämä ei siis onnistu, Telian prepaidilla en ole kokeillut. Olen aina ostanut paketin sovelluksen kautta.

EmmaTe
Telialainen
Telialainen
  • 9 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisiko vielä mahdollista että olisit tuolta chatin kautta yhteyttä? Olisi hyvä selvittää tuo miksi toimii näin.

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toistamiseen chattiin? Sieltä tuli kyllä jo aika tyhjentävä vastaus, kuten totesin jo aiemmin.

 

http://u.kahvipaketti.com/u/34493553312.jpg

 

😄

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 854 custom-general.kudos
  • 1244 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman@  kirjoitti:

Toistamiseen chattiin? Sieltä tuli kyllä jo aika tyhjentävä vastaus, kuten totesin jo aiemmin.

 

http://u.kahvipaketti.com/u/34493553312.jpg

 

😄


Näinpä näytti. Vaivaantunut-hymiö Tätäkään kautta emme ilman tarkempia asiakastietoja pääse tuota tutkimaan. Toki voit laittaa vielä viestiä yhteydenottolomakkeella niin saadaan sitäkin kautta tämä eteenpäin selvitettäväksi. Sopiiko näin?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1824 custom-general.kudos
  • 2303 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@Merja_J@  kirjoitti:


Näinpä näytti. Vaivaantunut-hymiö Tätäkään kautta emme ilman tarkempia asiakastietoja pääse tuota tutkimaan. Toki voit laittaa vielä viestiä yhteydenottolomakkeella niin saadaan sitäkin kautta tämä eteenpäin selvitettäväksi. Sopiiko näin?


Lomakkeessa kannattaa lisätä vielä viittaus tästä Yhteisön keskustelusta @jannyman Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich