peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55946 Jäsentä
157701 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-03-2018
Kirjoituksia: 4
1/3

Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?

Olisi kiva saada vastauksia tai apuja.

0 tykkäystä
2 vastausta
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎22-08-2015
Kirjoituksia: 228
2/3

Vs: Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?

Olisi kiva, jos kertoisit millainen liittymä on kyseessä. Jos se on mobiili, niin olet ostanut 10 Mbit/s liittymän ja sen ylittävä nopeus on kaupanpäällistä ja voi toteutua jossakin päin Telian verkkoa. Mikäli taas kyse on kiinteän verkon liittymästä, jossakin on vikaa. Kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja selvitää heidän kanssaan ongelmaa.

Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
3/3

Vs: Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?

@Kimppikoo antoikin jo hyviä vinkkejä, eli lisätietoja kaivattaisiin tässä! Vai onko asia jo selvinnyt ? Hymiö Onnellinen 

Asiakaspalveluumme voit olla soittamisen lisäksi yhteydessä myös esimerkiksi palvelupyynnölllä tai chatilla, joka löytyy kun kirjaudut verkkosivuillemme. Hymiö Onnellinen 


Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!