Millainen reititin on ZTE 801A 5G

  • 22 February 2022
  • 1 kommentti
  • 18 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

onko reititin malli zte 801a 5g muita huonompi reititin että vaikuttaako heikentävästi yhteyteen joku telia yhteisössä sanoi kyseistä reititin mallia zte 801a 5g vähän epävakaaksi reitittimeksi jossa voi olla onkelmia toimivuuten kanssa että voisiko uuden reittimen ostamisesta olla hyötyä ja vielä kerran siitä kun telia parantaa kesällä vissiin kesä tai heinä tai elokuu aikana keminmaasta yhten tukiaseman kapasiteettia vissin sinne lisäävät niin kannattaako vielä oottaa sitä 5g kun kuulema telia ja dna tekee yhteisverkkoa myös kemiin ja keminmaahan niin on kuulema vuonna 2023 loppuvuodesta vissiin joulukuu valmis niin voiko keminmaan tilanne olla se että se tulee sinne vasta viimeksi se 5g vai voiko olla että kun keminmaassa lisätään kesällä kapasiteettia yhteen 4g tukiasemaan että tehtäisiin samalla se 5g keminmaaha kapasiteettia keminmaassa ainakin tarvitaan koska monesti yhteytet iltaikaan niin jumissa ruuhkasta ettei anna jos peliä stemista lataa kuin lataa vain megan sekunnissa normaalin 8-11 megan sijasta vai onko se sitten tuo mun reititin niin surkea tuo zte 801a 5g reititin että ne netti onkelmat siitä johtuu eli kannattaisiko ostaa uutta reititintä ja verkkokorttia ja siihen huippu kaapeleita gigantin myyvä pelaajille tarkoitettu cat6a ja sitten ca7 kaapelit  tästähän on ollut puhetta että tilanne on monille muilakin keminmaassa huono ja ovat telialle valittaneet sen takia mobiili yhteyksistä niin kysymys kuuluukin kun kerran kun soitin telian vikapuoleen niin se sanoi keminmaan tilanteesta että kaikki tukiasemat ovat aivan ruuhkautuneet että se hiastaa sunkin nettiä niin ymmärrättehän te siellä telialla että keminmaa tarvii sen 5g ja 4g verkon modernisointia ja reilua kapasiteetin lisäystä koska keminmaan tilanne on tosi huono yhteytet ihmisillä ei toimi kunnolla ja ruuhkautuu vai onko se syy ja vika sitten ihmisten omissa laitteissa kuten reititin ja verkkokortit ja kaapelit ja tietokoneen ominaisuutet vai tiedostaako telia sen että jos verkon ruuhka johtuu teliasta niin kun asiakas kuitenkin maksaa liittymästä täyten hinnan niin asiakkaalla on oikeus saaha toimivat yhteytet niin onko niin että mun kohalla onkelmia aiheuttaa sitten nimen omaan tuo zte 801a 5g reititin että onko se epävakaa tominnaltaan ja pitäisikö mun hankkia uusi reititin siis uusi 5g reititin kun olen ajatellutkin ostaa uuden 5g reittimen ja 105 euron usb verkkokortin ja cat6a pelaajille suunnattu huippu nopea ja vakaa kaapeli ja sitten cat7 kaapeli niin asiakkaat monesti valittaa telialle yhteyksistä mutta miten te telialla vastaatte että onko ihan tosi että teidän verkot voi olla illasta täysin ruuhkautuneet vai onko yleensä käynyt ilmi että onkelmat johtuu asikkaan omista laitteista ja niiden toiminnasta että vika on harvoin operaattorin verkossa ja lopuksi vielä voisitteko kuitenkin välittää tiedon asiasta että keminmaassa tarvitaan pikaista verkon parannusta ja sen 5g tulo varsinkin jos koko keminmaan mobiiliverkko on sen yhden tukiaseman varassa joka on musta 950 metrin päässä   en enää lähetä tästä asiasta teille viestejä verkon parannuksiin liittyen ootan parannusta verkkoihin rauhassa ja jos tilanne ei ole parantunut vuodeen 2025 loppuun mennessä palaan asiaan toki kuitenkin itse aion ostaa uutta verkkotekniikkaa kun telia kesällä nostaa tukiaseman kapasiteettia niin tietokone mulla on uusi acerin pöytäpelikone mutta ostan uutta verkko tekniikkaa 636e reititin ja 105 euron usb verkkokortti ja  ne ethernet kaapelit cat6a ja cat7 ja sitten kun nuo ostan ensikuussa ostan huhtikuussa sathopista 98e sisäanteenin  ja jos telia ei niitä verkkoja ala parantaan kun kuitenkin täyttä hintaa maksaa mun isosisko liittymästäni niin isosisko ja minä vietään asia kuluttaja asiamiehelle ja tarvittessa kuluttajariitalautakuntaan sekä traficomiin annan aikaa verkon parannukseen ennen valituksen takoa 7-8 vuotta tämän ajan jälkeen julkaisen vasta seuraavan viestin yhteissössä jos verkot ei ole parantunut toivon vastausta tähän viestiin mutta nyt jään oottaan parannuksia keminmaan verkkoon enkä tule enää yhteisöviestejä samasta asiasta lähettään toivon teiltä kuitenkin vastauksia kaikkiin tämän viestin aiheisiin


 


edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


Vastaa