Minulle myytiin pieni valkoinen valhe. Vaiko olisiko kyseessä petos?

  • 13 December 2019
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Teliakaupassa minulle myytiin uusi liittymä. Kysyin no paljonkos omistussuhteen muutos maksaa? Myyjä sanoi ei mitään. Muistan jostain lukeneeni että se maksaa mutta myyjä vakuutteli että ei se maksa. Minkälainen yritys harrastaa tämmöistä toimintaa? Olisi kiva selvittää tämmöinen, että ihmisiä johdetaan harhaan.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @vaapeli5 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Taitaa olla kysymyksessä pikemmin inhimillisestä erehdyksestä luulisin. Tietenkin olisi hyvä laittaa palautetta kyseiseen Telia kauppaan erheellisestä tiedosta.


Omistussuhteen muutos nimittäin maksaa kuten oikein arvelit. Se on Telian hinnaston mukaan 5€ : https://www.telia.fi/asiakastuki/hinnastot/kuluttajahinnastot 

Hei @vaapeli5! Omistussuhteen muutoksesta peritään tosiaan 5e toimenpidemaksu. Tästä ja muista oleellisista asioista pitää toki kertoa avoimesti ja rehellisesti. Pahoittelut omasta puolestani, jos näin ei ole toimittu. En usko, että tarkoituksena on johtaa sinua harhaan, vaan epäilen @kiisseli67:n tapaan, että tässä on nyt kyse joko inhimillisestä erehdyksestä tai muistikatkoksesta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tiedä sitten, voiko myyjä tapauskohtaisesti hyvittää tuon maksun, jos näin on sopinut. Ainakin Elisalla kun simmin vaihto on 5€, hyvittivät sen minulle, kun kortissa oli jokin vika (puheli  kadotti toistuvasti sitä). Luulisi, että voi ehkä olla jotain asiakkaan ja myyjän välisiä eritystapauksia.

Vastaa