Mistä chat löytyy?

  • 16 February 2020
  • 6 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Noniin.. Kertokaas joku miten *******issä täällä saa laitettua sinne 24/7 tukeen viestiä?


 


Nettisivut ei toimi, jopa niin yksinkertaiset asiat on saatu kämmättyä kun etunimi kenttä johon syötät esim Juha-Matti herjaa että syötä vain kirjaimia eikä päästä jatkamaan sivulta eteenpäin.. :DDD


 


Miten saan verkkolaskuksi vaihdettua laskutuksen?


 


Puhelut pätkii... jne



Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


6 kommenttia

Moi @Juugis ja tervetuloa Yhteisöön! Chattiin pääset näppärästi kirjautumalla telia.fi:hin joko Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Kirjautumisen jälkeen chat-ikkuna löytyy sivun oikeasta laidasta.

Sähköpostilaskun kytkeminen onnistuu myös kirjautumisen jälkeen. Ohjeet siihen täällä.

Toivottavasti tästä oli apua ja hommat tulee kuntoon viimeistään chatin kautta.

Sähköposti lasku on eri kuin verkkolasku verkko operaattorin kautta. Sitä haen tässä.

 

Okei, kyse siis yrityspuolen liittymistä? Verkkolaskuun löydät tarkemmat ohjeet täältä.

Meidän tietokoneesta se on hävinnyt. Oikeassa alareunassa se oli ennen.

Olisiko lähtenyt lomille. Kirjauteena olen omilla sivuilla Telia.fi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Ritvamummo  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Jos ”Aloita chat” –kuvake ei ilmesty heti ”Liittymäni ja palveluni” –osion klikkaamisen jälkeen, malta hetki, sillä siinä voi joskus olla pieni viive. Huomioithan myös, että mahdolliset AdBlock-lisäosat kannattaa ottaa pois käytöstä. Ne saattavat estää chatin toiminnan. Jos keskusteluissa on jonoa, vuoronumerosi näkyy chat-ikkunan vasemmassa reunassa. Voit kuitenkin kirjoittaa viestisi jo valmiiksi vaikka olisitkin vielä jonossa.


 


Edit. Ei kyllä nyt ilmesty itsellekään chat tuolla ?


Mutta Minun Telia sovelluksessa toimii kyllä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Moikka @Ritvamummo !

Mikäli chat-ikkunaa ei löydy sivun oikeasta reunasta, suosittelen tekemään välimuistin tyhjennyksen selaimelle. Poistu siis ensin sivulta, tyhjennä välimuisti ja palaa sen jälkeen takaisin sivulle. Välimuistin tyhjennys auttoi ainaki minulla tuohon ongelmaan, kun chat-ikkuna ei ollut näkyvissä.

Vastaa