Miten avaan portteja ZTE MF910:lla?


Vaikka teen kaiken ihan oikein portit eivät avautu ZTE MF910:lla. Ja olen varma että olen tehnyt kaiken oikein, luulen että Soneralla on joku esto tai joitain sellaista. Laitan oikea IP (ip4) ja silti ei toimi, jopa DMZ ei toimi. Olen kokeillut saada tätä toimimaan MONTA viikkoa.. Tässä on esimerkki, ja ei.. se ei toiminnut: 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Onkohan sinulla Opengate palvelu tilattuna?

 

Jotta hyödyt porttiohjauksista kannattaa tilata Sonera Opengate palvelu: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/open+gate

 

 

Onko tähän tullut tietoa? Olen myös yrittänyt saada tätä toimimaan, mutta mikään ei tunnut auttavan. Oletan, että ip osoite tarkoittaa sisäverkon konetta esim. 192.168.0.100 ja portit 3389 - 3389. 

 

Haluan ottaa yhteyttä ulkoverkon mautta ja annan RDP:ssä esim. 188.34.12.34:3389, ZTE MF910:ssä liikenteen sisäverkon konelle ip:ssä 192.168.32.100. Näin tämä toimii monessa muussa.


@J10pasanen@  kirjoitti:

Onko tähän tullut tietoa? Olen myös yrittänyt saada tätä toimimaan, mutta mikään ei tunnut auttavan. Oletan, että ip osoite tarkoittaa sisäverkon konetta esim. 192.168.0.100 ja portit 3389 - 3389. 

Morjesta @J10pasanen ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Oletko tilannut tuon Opengate -palvelun liittymälle? Mikäli olet sen jo tehnyt, niin APN:ksi tulee laittaa "opengate", jotta palvelu toimii. Tämä muutos tehdään sinne ZTE MF910 laitteen asetuksiin. Kyseisiä portteja ei ole suljettu meidän puolelta, joten tämä pitäisi toimi normaalisti. 

Vastaa