Miten eroon 97-vuotiaan lankapuhelimesta

  • 23 January 2018
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Laitoin jo kysymyksen tänne, mutta en tiedä missä on vastaus. Olen yrittänyt irtisanoa lankapuhelinta, joka on ollut äidilläni. Hän on siirtynyt palvelutaloon. Jos minulle ei tule pian vastausta, otan yhteyttä kuluttajaasiamieheen. Kertokaa missä tähän on vastaus.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @lahtipi ja tervetuloa Yhteisöön! Onko sinulla mahdollisuutta soittaa Asiakaspalveluumme siten että liittymän omistaja voisi käväistä puhelimessa myös? Jos äidistäsi ei ole enää asioimaan puhelimitse, voit tilata irtisanomislomakkeen asiakaspalvelustamme joko puhelimitse tai jos olet myös itse asiakkaamme niin lomakkeen tilaus onnistuu kätevästi myös chatissa telia.fi -sivujen kautta.


 


Irtisanomislomakkeen voit tilata myös meidän nettisivuilta. Tämä yhteydenottopyyntö ei vaadi erillistä kirjautumista vaan sitä kautta meille voi jättää viestiä vaikka et olisikaan itse asiakkaamme.


 


Liittymän irtisanominen vaatii aina asiakkaan henkilöllisyyden varmentamisen ja sen vuoksi se täytyy tehdä joko puhelimitse tai sitten erillisellä irtisanomislomakkeella. Mitä kautta olet irtisanomista yrittänyt kun se ei ole onnistunut?

Vastaa