Miten saan yhteyden soneraan netin kautta ?


Onko totta että Soneralle ei ole lainkaan nettiosoiteta? En ole sitä löytänyt,ainoastaan puhelinnumeroita,

puhelinnumeroita,joissa kylläkin on ilmoitettu hinta.Rahatustusta!:smileysad:


10 kommenttia

Kunniamerkki +14

- Omien sivujen chat


- Omien sivujen yhteydenottolomake


- Facebook


- Twitter


- sonera.fi yhteydenottolomake linkki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kjns kirjoitti:

- Omien sivujen chat

- Omien sivujen yhteydenottolomake

- Facebook

- Twitter

- sonera.fi yhteydenottolomake linkki


Hienoa @kjns! :)

 

Lisään vielä tähän viestiin, että kaikki Soneran asiakaspalvelun kanavat löytyvät osoitteesta:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

 

Tai vaihtoehtoisesti Soneran etusivu > Asiakastuki > Pikalinkit > Yhteystiedot :smileywink:

Kiitos vastauksista. Kysymykseni olisi pitänyt kuulua tietenkin,että mikä on Soneran sähköpostiosoite.:smileyfrustrated: 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PINACOLADA5 kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Kysymykseni olisi pitänyt kuulua tietenkin,että mikä on Soneran sähköpostiosoite.:smileyfrustrated: 




Varsinaisesti yhteyttä otetaan vastaavanlaisesti noilla edellä mainituilla yhteydenottolomakkeilla esim https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto (eli asiakaspalvelu@sonera.fi ei välttämättä toimi/ei käytössä).


Yhteydenottopyynnöt ovat maksuttomia ja niihin vastataan yleensä parissa päivässä :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PINACOLADA5 kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Kysymykseni olisi pitänyt kuulua tietenkin,että mikä on Soneran sähköpostiosoite.:smileyfrustrated: 


Eipä kestä! :smileyhappy:

 

Soneralla ei ole ns. julkisia sähköpostiosoitteita eli tässä tapauksessa suosittelen laittamaan viestiä "Yhteydenottopyyntö"-lomakkeen kautta. Jos haluat sähköpostitse vastauksen, niin kannattaa varmuuden vuoksi laittaa viestin jatkoksi esimerkiksi "Ottakaa minuun yhteyttä sähköpostitse" tai "Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse".

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Itse asiassa julkinenkin sähköpostiosoite on olemassa. Se löytyy täältä. Sivustolta kun valitsee TeliaSonera Finland Oyj -pudotusvalikon niin löytää vaihdenumeron, sähköpostiosoitteen ja vaikka lähimmän bussipysäkin pääkonttorille :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Merja_J kirjoitti:

Itse asiassa julkinenkin sähköpostiosoite on olemassa. Se löytyy täältä. Sivustolta kun valitsee TeliaSonera Finland Oyj -pudotusvalikon niin löytää vaihdenumeron, sähköpostiosoitteen ja vaikka lähimmän bussipysäkin pääkonttorille :smileyhappy:


Onko tuo käytössä myös kuluttaja-asiakkaille? Ja miksi tuo ei ole Ota yhteyttä -sivulla? :smileyembarrassed:

Kunniamerkki +14

@Sekunti kirjoitti:


@Merja_J kirjoitti:

Itse asiassa julkinenkin sähköpostiosoite on olemassa. Se löytyy täältä. Sivustolta kun valitsee TeliaSonera Finland Oyj -pudotusvalikon niin löytää vaihdenumeron, sähköpostiosoitteen ja vaikka lähimmän bussipysäkin pääkonttorille :smileyhappy:




Onko tuo käytössä myös kuluttaja-asiakkaille? Ja miksi tuo ei ole Ota yhteyttä -sivulla? :smileyembarrassed:




 


Tässä taidettiin alun perin hakea asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, ei niinkään yrityksen julkista spämmilaatikkoa, minkä kautta asiakkaiden yhteydenottojen eteneminen on veikatenkin aika epävarmaa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Postit toki etenevät normisti tuonkin laatikon kautta mutta suosimme enemmän palvelupyyntölomaketta. Siinä kun valitaan mitä asia koskee ja viesti ohjautuu heti oikeaan paikkaan. Tämän yleismaallisen osoitteen kautta käsittely voi kestää pidempään. Ehkäpä siksi siitä ei kaikilla sivustoilla ole mainintaa.

Kunniamerkki +14
Itse olen ainakin lähettänyt viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@sonera.com ja sieltä on tullut vastaus ja asiat saatu hoidettua. Sen sijaan ts-email@teliasonera.com, joka on sivuilla näkyvissä en ole koskaan vastausta saanut vaikka useamman kerran sinnekin olen lähettänyt.

Vastaa