Miten uusi kortti aktivoidaan


Eli miten tuo uusi kortti aktivoidaan, viesti ei toiminut


9 kommenttia

Jos viesti ei toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluun:


Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@teemulestinen kirjoitti:

Eli miten tuo uusi kortti aktivoidaan, viesti ei toiminut




Hei teemulestinen ja tervetuloa Klaaniin!


 


Joko sait aktivoitua uuden sim-kortin? Jos et niin aktivointiviesti pitää lähettää vanhalla sim-kortilla tai muulla jo toimivalla kortilla.


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182


 


Jos aktivointi ei tuosta huolimatta onnistunut, niin voit ottaa Omien Sivujen Chatin kautta yhteyden Asiakaspalveluun joka voi aktivoida sim-kortin : https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Kannattaa sanoa asiakaspalvelulle ettei se tekstiviesti aktivointi toiminut, niin saat sen aktivoinnin ilmaiseksi. Muutenhan se maksaa, jos asiakaspalvelu sen tekee. Mikähän tuossa tekstiviestiaktivoinnissa muuten tökkii, ei onnistunut minullakaan? Onko se koskaan toiminut?

On koskaan, muttei aina.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PasiS kirjoitti:

On koskaan, muttei aina.




Mulla aktivointi epäonnistui Multisimin yhteydessä. Totesivat aspassa, että en ole ensimmäinen ongelmissa oleva ja saivat sen toimimaan aktivoimalla sen manuaalisesti. Kuulemma oli myös jotenkin oudosti luotu liittymä, joten tekstiviestiaktivointi ei voinutkaan onnistua.


 


Tosissaan kun sanoo, ettei itsepalvelu toiminut vaan antaa virheilmoituksen, säästyy aspan palvelumaksulta. Varmasti vielä näkisivät jostain lokista, että olet yrittänyt aktivoida SIM-korttia, jos haluaisivat tarkistaa.

Mulla oli ihan normaali liittymä, eikä onnistunut aktivointi tekstarilla, vaikka yritin monella eri kortilla. Joku ihme bugi tuossa on.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@jannyman kirjoitti:
Mulla oli ihan normaali liittymä, eikä onnistunut aktivointi tekstarilla, vaikka yritin monella eri kortilla. Joku ihme bugi tuossa on.

Ota toki yhteyttä asiakaspalveluun, jos ongelmaa yhä on, niin SIM-kortti aktivoidaan. Vai oliko ongelmasi jo ratkennut?


 


Yhteydenottotavat löytyvät täältä, puhelimitse saanee asian hoidettua kaikista nopeiten.


https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Ongelma on jo ratkennut. Kerroin ettei tekstiviestiaktivointi onnistunut, niin aktivoivat aspan kautta, ilmaiseksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@jannyman kirjoitti:
Ongelma on jo ratkennut. Kerroin ettei tekstiviestiaktivointi onnistunut, niin aktivoivat aspan kautta, ilmaiseksi.

Okei, sitten ymmärsin oikein. Juurikin jos itsepalvelu ei toimi, niin silloin aspassa kyseinen homma hoidetaan veloituksetta.

Vastaa