Miten voin avata portteja Huawein E5186s 4G reitittimellä?

  • 26 October 2015
  • 3 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Miten pystyn avaamaan portteja Huawein e5186s reitittimellä?? Jossain luki että tarvisi jonkun opengate sovelluksen, mutta miten se sitten hankitaan...?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Opengate palvelun siis tarvitset että Soneran päässä ei ole osoitemuutosta. Tämän tulee tilata Soneran asiakaspalvelun kautta soittamalla esimerkiksi. Sen jälkeen muutat Huaweista APN internet -> opengate ja teet  laitteeseen vaaditut porttiohjaukset.

Hei!

Minulla on sama ongelma porttien avaamalla E5186 mallilla. Minulla oli aikaisemmin 593 reititin ja siellä oli selkeä portforwarding kohde reitittimen softassa jossa sain helpost määriteltyä haluamani sisäiset ja ulkoiset  portit avoimeksi.

 

Mutta E5186 mallissa en löydä missään tuota portforwarding asetusta, voiko joku neuvoja missä kohti tarkkaan tuo portforwarding asetus on piilotettu 5186 mallin softassa? Sain aikaisemmassa 593 reitittimessä avattua ongelmitta nas verkkolevylle tarvittavat portit ja nyt portit ovat suljettu koska en tiedä missä kohtaa mä määrittelen ne 5186 softassa...

Olisiko tuollaisessa valikossa? https://blog.hqcodeshop.fi/uploads/Hardware/Huawei/E5186-11-WebGUI-Settings-PortForward.png

Vastaa