Mobiililaajakaista hidastelee

  • 16 April 2018
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

pitääkö mun vaihtaa sinne elisaan mobiililaajakaista joka toimii mun dna reitittimellä malli mf286


vai voitteko tarkkailla mun yhteyttä ip osoitteen mukaan että mistä se pätkintä johtuu tarvin huippu nopean yhteyten joten ettehän tarkoituksella hiasta mun nettiä kun nytkin kun joutuin poistaan levyosion ja asentaan windowsin täysin uudestaan ja tietoturvan ja on vielä suuria pelejä joita laata ja paljon ohjelmia ja ajureita niin voisitteko jotenkin seurata mun nettiä ja sen lisäksi vastatessa tähän kysymykseen kertoen että mitä voi tehdä jos yhteys ei toimi niinko pitää toivon että lataus nopeus on aina se mikä yleensä on ruuhka aikanakin eli kahdeksan megaa sekunnissa en ole verkkorikollinen joten ettehän rajoita mun yhteyttä sen perusteella että olisin tehnyt jotain väärää vai johtuuko hitaus itsestään mobiili laajakaistasta toivon että nostatte yhteyten nopeuttani tai ainakin että selitätte mulle syyt miksi mobiili netti on toisinaan niin hidas ja mitä siinä on tehtävissä


 


Edit NikoNo: Korjattu otsikkoa kuvaavammaksi


1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Kenenkään yhteyksiä ei tietenkään hidasteta. Mobiililaajakaistoissa eli 4G yhteyksissä on toki sellainen seikka, että muidenkin asiakkaiden käyttö vaikuttaa nopeuksiin. Tästä syystä ruuhka-aikoina voi olla alhaisemmat nopeudet, kuin yöllä jolloin käyttäjiä vähemmän linjoilla.

Onko nopeudet aina samalla tasolla vai vaihteleeko ne kellonajasta riippuen? 


 


Suosittelisin ensin kokeilemaan modeemin resetointia jos sillä olisi vaikutusta tähän tilanteeseen. Olisiko sinulla lisäksi mahdollisuus kokeilla SIM-korttia toisella laitteella, että saako silloin samat nopeudet?

Vastaa