Mobiililaajakaistan päivitys

  • 19 December 2019
  • 2 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Moi,

 

Minulla on 1/2018 hankittu Yhteys kotiin M -liittymä joka on toistaiseksi voimassa oleva, ja siihen silloin saamani hintaetu päättyy pian. Olen todennut että järkevintä olisi päivittää se L-versioksi, ja muuttaa määräaikaiseksi että saisin sen tarjoushintaan 27,90/kk. Telian sivuilla päivitystä yrittäessäni on kuitenkin valittavana vain toistaiseksi voimassa oleva hintaan 32,90/kk. Ei taida suoraan onnistua netissä? Ei olisi kovin fiksua jos nykyinen yhteys pitäisi ensin lakkauttaa ennen uuden tilaamista, ja sitten odotella sim-kortin saapumista ilman yhteyttä.

 

Asiaan liittyen, jos oikein ymmärsin niin noiden Yhteys kotiin -määräaikaistarjouksien ehtona on modeemin ostaminen samalla? Minulla kuitenkin on jo Telian toimittama Huawei B525, joten uuden modeemin ostaminen toimivan tilalle olisi turhaa.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Ilmeisesti Omilla sivuilla ei ollut uutta tarjoushintaa näkyvissä tälle liittymälle uudella sopimuksella jostain syystä. Meillä on hieman liittymätyypistä ja osoitteesta riippuen erilaisia etuhintoja näihin tarjolla ja uskoisin, että tähänkin uusi etuhinta saadaan päivitettyä niin ei tarvitse nykyistä päättää ja lähteä uutta tilaamaan laitteineen 🙂 Pyytäisin tästä sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi Omilta sivuilta löytyvän 24/7 chat-palvelumme kautta ja katsotaan sitä kautta asiaa tarkemmin.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@vsaare, saitko liittymän päivitettyä asiakaspalvelumme kautta?

Vastaa