Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HenkkaK1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiilinetti mykkänä kolme viikkoa

Hei, missähän vika kun mobiilinetti on ollut "mykkä" n. 3 viikkoa..? Mistä saa uudet korttiin liittyvät asetukset: viesti & selain jos vanhat ovat puhelimesta hukkuneet?

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

1 vastaus
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 528 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

Hei @HenkkaK1 ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Asetusviestin saat puhelimeesi lähettämällä viestin ASETUKSET numeroon 15400.

Mikäli verkossa ei ole laitteellesi automaatti asetuksia tarjolla voit asetukset asettaa myös manuaalisesti. Ohjeet löydät sivustolta

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/mms-viestien-lukeminen

 

Onko mobiilinetti millaisessa laitteessa käytössä? Oletko toimivuutta kerennyt testaamaan toisella laitteella?