Mobiilivarmenne Nordean asiakkaille


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

kyllähän tämä on jo surkuhupaisaa,ilmeisesti pitää vaihtaa pankkia että saa mobiilivarmenteen pankkitunnuksilla..,onko telialla joku missio nordeaa vastaan,on sanottu että johtuu hinnoittelusta mutta en usko että kyse on suurista summista,telian jääräpää päättäjät vaihtoon..!


 


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@arttu1971@  kirjoitti:

kyllähän tämä on jo surkuhupaisaa,ilmeisesti pitää vaihtaa pankkia että saa mobiilivarmenteen pankkitunnuksilla..,onko telialla joku missio nordeaa vastaan,on sanottu että johtuu hinnoittelusta mutta en usko että kyse on suurista summista,telian jääräpää päättäjät vaihtoon..!




Ihan sama homma Nordealla muidenkin operaattoreiden kanssa eli kysymys on pikemminkin pankin ahneudesta ja haluuttomuudesta päästä sopimukseen (tämä ihan oma mielipide ;)).

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

joo,chättäsin nordean asiakaspalvelun kans ja otin esille ton mobiilivarmennehomman ja ainoa mitä irtosi oli ettei telia hyväksy heidän ehtojaan,ei suostunut ottamaan kantaa kun kyselin heidän ehdoistaan ja meni mykäksi kun sanoin että muut pankit ovat päässeet sopimukseen telian kanssa ,että miten heidän ehdot on erilaisia kuin muilla pankeilla...,diipadaapa..jadajadajada..,voi varmaan unohtaa ton mobiilivarmenteen käyttöönoton jos nordean asiakas,ratkaistu ja vanha juttu?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Telian pisteellä tietääkseni voidaan napsauttaa Mobiilivarmenne päälle liittymään. Muistaa vain mukaan ottaa poliisin myöntämän virallisen henkilöllisyystodistuksen eli passin tai henkilökortin. Minulla on onneksi kaksi eri pankkia, josta toinen on lähes maksuton S-pankki :smileyhappy:

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@arttu1971@  kirjoitti:

joo,chättäsin nordean asiakaspalvelun kans ja otin esille ton mobiilivarmennehomman ja ainoa mitä irtosi oli ettei telia hyväksy heidän ehtojaan,ei suostunut ottamaan kantaa kun kyselin heidän ehdoistaan ja meni mykäksi kun sanoin että muut pankit ovat päässeet sopimukseen telian kanssa ,että miten heidän ehdot on erilaisia kuin muilla pankeilla...,diipadaapa..jadajadajada..,voi varmaan unohtaa ton mobiilivarmenteen käyttöönoton jos nordean asiakas,ratkaistu ja vanha juttu?




Kuten @Sekunti tuossa sanoikin, niin aktivointi onnistuu tosiaan Telian kaupassa. Tarkennuksena vielä henkkareihin ja muihin käytännönjuttuihin.


 


Jotta asiakas voidaan tunnistaa, hänellä on varmennetta käyttöön otettaessa oltava virallinen kuvallinen ehjä henkilöllisyystodistus mukanaan (voimassaoleva suomalainen passi tai 01.06.2011 jälkeen myönnetty voimassa oleva henkilökortti). Ajokorttia ei hyväksytä.


 


Mikäli liittymällä on eri käyttäjä, liittymän omistajan on annettava lupa allekirjoituksellaan Mobiilivarmenteen käyttöönottoon olemalla mukana Telia Kaupassa, kun Mobiilivarmennetta otetaan käyttöön.


 


Tuohon sopimustilanteeseen en sen tarkemmin ota kantaa, kun ne on tietysti aina yritysten välisiä juttuja. Harmillista toki, että tämä pankki listalta puuttuu, mutta onneksi keinoja kuitenkin löytyy, joten ilman ei tarvitse jäädä.


 


Tarkista lähin Telia Kauppa täältä.

Vastaa