Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sanski
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiilivarmenne tökkii tänään 12.1, muilla samaa ongelmaa?

Yritän kirjaitua palveluun käyttämällä mobiilivarmennetta, jolloin saan toistuvasti ilmoituksen, että palvelu katkaistu aikaviiveen vuoksi..Johtuuko  todella kelistä, jossa ei kehumista tällä hetkellä..aika myräkkä meneillään!

5 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1726 custom-general.kudos
  • 2205 custom-general.replies
  • 177 custom-general.solutions

Hyvää huomenta ja lämpimästi tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista ilmiöistä Yhteisöön @Sanski!

 

Telian häiriötiedotteissa ei ollut mitään tähän sopivaa ongelmaa. Mille sivulle yritit kirjautua Telia Mobiilivarmenteella? Se voi johtua ko. sivusta jos esimerkiksi huoltotyöt käynnissä palveluntarjoajalla, jolloin kannattaa yrittää jonkin ajan päästä uudelleen. Mobiilivarmenne hyödyntää tekstiviestejä 2 kpl tapahtumassa, mutta lisäksi tarvitaan hyvä nettiyhteys. Esimerkiksi Kelan sivulle sisäänkirjautuminen onnistui normaalisti 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sanski
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Sekunti  kirjoitti:

Hyvää huomenta ja lämpimästi tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista ilmiöistä Yhteisöön @Sanski!

 

Telian häiriötiedotteissa ei ollut mitään tähän sopivaa ongelmaa. Mille sivulle yritit kirjautua Telia Mobiilivarmenteella? Se voi johtua ko. sivusta jos esimerkiksi huoltotyöt käynnissä palveluntarjoajalla, jolloin kannattaa yrittää jonkin ajan päästä uudelleen. Mobiilivarmenne hyödyntää tekstiviestejä 2 kpl tapahtumassa, mutta lisäksi tarvitaan hyvä nettiyhteys. Esimerkiksi Kelan sivulle sisäänkirjautuminen onnistui normaalisti 🙂


Kiitos viestistäsi, ihan mukavasti pääsin aiemmin saman palvelutarjoajan sivuille, mutta uudestaan yrittäessäni kirjautua, noin 10min aiemman jälkeen.. sain toistuvasti ilmoituksen aikakatkaisusta. Mutta ei hätää, laitan nyt tämän kelin piikkiin!

Edit MinnaLN: yhdistetty vastattu teksti viestiin.

 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 110 custom-general.kudos
  • 396 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@Sanski  kirjoitti:

Yritän kirjaitua palveluun käyttämällä mobiilivarmennetta, jolloin saan toistuvasti ilmoituksen, että palvelu katkaistu aikaviiveen vuoksi..Johtuuko  todella kelistä, jossa ei kehumista tällä hetkellä..aika myräkkä meneillään!


Moikka @Sanski ja tervetuloa Yhteisöön! 😊 Koita käynnistää puhelimesi uusiksi ja jos taustalla on tekemättömiä ohjelmistopäivityksiä kannattaa ne päivittää ajantasalle. Onko näistä toimenpiteistä apua?

Täällä myös aika railakas myräkkä, mutta ei sen pitäisi vaikuttaa jos muuten verkot toimii 😄

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1726 custom-general.kudos
  • 2205 custom-general.replies
  • 177 custom-general.solutions

Myrsky tuli ja meni. Toimiiko jo Mobiilivarmenne @Sanski🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sanski
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Sekunti  kirjoitti:

Myrsky tuli ja meni. Toimiiko jo Mobiilivarmenne @Sanski🙂


Kiitos kysymästä,  hyvin toimii jälleen.  Ollut varmasti jokin tilapäinen häiriö alueellamme tai jotain..

😅