@Sekunti kirjoitti:
Hyvää huomenta ja lämpimästi tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista ilmiöistä Yhteisöön @Sanski!
Telian häiriötiedotteissa ei ollut mitään tähän sopivaa ongelmaa. Mille sivulle yritit kirjautua Telia Mobiilivarmenteella? Se voi johtua ko. sivusta jos esimerkiksi huoltotyöt käynnissä palveluntarjoajalla, jolloin kannattaa yrittää jonkin ajan päästä uudelleen. Mobiilivarmenne hyödyntää tekstiviestejä 2 kpl tapahtumassa, mutta lisäksi tarvitaan hyvä nettiyhteys. Esimerkiksi Kelan sivulle sisäänkirjautuminen onnistui normaalisti 🙂
Kiitos viestistäsi, ihan mukavasti pääsin aiemmin saman palvelutarjoajan sivuille, mutta uudestaan yrittäessäni kirjautua, noin 10min aiemman jälkeen.. sain toistuvasti ilmoituksen aikakatkaisusta. Mutta ei hätää, laitan nyt tämän kelin piikkiin!
Edit MinnaLN: yhdistetty vastattu teksti viestiin.