Mobiilivarmenne

  • 17 September 2016
  • 3 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei Miksi mobiilivarmenteen rakentamisessa ei NORDEAN tunnusta kaikki ns pikkupankit ovat. Yritin  ottaa yhteyttä Soneraan. Ilmoitus tuli, että teilla on Prepaid-liittymä. Minä en ainakaan ole sellaista itselleni tilannut. Sonera kehotti minua marssimaan Soneran putiikkiin ja ottamaan Matkapuhelinliittymän. Mitä tämä tarkoittaa? Olnko tämä ymmärrettävä niin, että teillä hoidetaan hommia vasemmalla kädellä, kuten Svenssoneilla on tapana? Vai onko Sonera sittenkin hieman arveluttava operaattori?


3 kommenttia


@MeriKotkanpoika kirjoitti:

Hei Miksi mobiilivarmenteen rakentamisessa ei NORDEAN tunnusta kaikki ns pikkupankit ovat. Yritin  ottaa yhteyttä Soneraan. Ilmoitus tuli, että teilla on Prepaid-liittymä. Minä en ainakaan ole sellaista itselleni tilannut. Sonera kehotti minua marssimaan Soneran putiikkiin ja ottamaan Matkapuhelinliittymän. Mitä tämä tarkoittaa? Olnko tämä ymmärrettävä niin, että teillä hoidetaan hommia vasemmalla kädellä, kuten Svenssoneilla on tapana? Vai onko Sonera sittenkin hieman arveluttava operaattori?




Nordean kanssa ei kuulemma ole sopimusta, koska Nordea hinnoitellut ko. palvelun pilviin. Viimeksi kun vilkaisin, ei muidenkaan operaattorien mobiilivarmenne-sivulla ollut Nordeaa. Operaattorit kilpailevat samoilla markkinoilla pankkien kanssa tunnistautumisessa ja Nordea laittanut vähän kapuloita rattaisiin. Eikö se Nordeakin ole niiden Svenssonien putiikki ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@MeriKotkanpoika kirjoitti:

Hei Miksi mobiilivarmenteen rakentamisessa ei NORDEAN tunnusta kaikki ns pikkupankit ovat. Yritin  ottaa yhteyttä Soneraan. Ilmoitus tuli, että teilla on Prepaid-liittymä. Minä en ainakaan ole sellaista itselleni tilannut. Sonera kehotti minua marssimaan Soneran putiikkiin ja ottamaan Matkapuhelinliittymän. Mitä tämä tarkoittaa? Olnko tämä ymmärrettävä niin, että teillä hoidetaan hommia vasemmalla kädellä, kuten Svenssoneilla on tapana? Vai onko Sonera sittenkin hieman arveluttava operaattori?




Moi @MeriKotkanpoika ja tervetuloa Klaaniin! Nordean tunnareilla palvelun käyttöönotto ei tosiaan onnistu. Eli jos sinulla on jokin muu pankki kuin Tupas tunnistautumisessa olevat vaihtoehdot, voit rekisteröidä Mobiilivarmenteen Sonera Kaupassa.

Tuosta Prepaid -herjasta vielä sen verran että missä kohtaa sait tuon ilmoituksen, mitä olit siis tekemässä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 Sinua lähinnä olevan Sonera Kaupan löydät täältä.

Vastaa