Sait siis itse päivitysohjeen auki, mutta reitittimen hallintasivu ei auennut?
- Onko sinulla nimenomaisesti Telia E5573?
- Olethan yhteydessä reitittimeesi, etkä johonkin muuhun langattomaan lähiverkkoon?
- Huomaathan käyttää http-yhteyttä reitittimen hallintaan http://192.168.8.1/ kirjautuessasi. https ei toimi.
- Eihän sinulla ole VPN-yhteys auki yrittäessäsi tehdä päivitystä?
Telian ohjeet koskevat vai Telia E5573 päivittämistä. Mikäli sinulla on esimerkiksi Elisa E5573, Dna E5573 tai Tele2 E5573, joudut ottaamaan yhteyttä tikun myyjään oikeiden päivitysohjeiden saamiseksi.
Mikäli kyse ei ollut Telian tikusta, on myös mahdollista, ettei sille tällä hetkellä ole saatavilla päivitystä. Tällöin joudut odottamaan, josko tikun myyjä järjestää laitteelle päivityksen. Pahimmassa tapauksessa laitetta ei ehkä pysty päivittämään lainkaan, jolloin vaihtoehdot ovat siirtyä UMTS/3G-verkon käyttöön tai hankkia uusi laite.