peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54709 Jäsentä
155557 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎22-08-2015
Kirjoituksia: 224
11/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Joskus kebappi pizzerian edessä oli iso mainoskyltti: ”Kakki pizzat ja kebabit 6 eur”

Tilasin perhepizzan useammalla täytteellä ja hinta olikin 12 eur. Kysyin, että miksi näin kallis? 

”Joojoo, se on vaan mainos” Hymiö Erittäin onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 746
12/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta


@Kimppikoo kirjoitti:

Joskus kebappi pizzerian edessä oli iso mainoskyltti: ”Kakki pizzat ja kebabit 6 eur”

Tilasin perhepizzan useammalla täytteellä ja hinta olikin 12 eur. Kysyin, että miksi näin kallis? 

”Joojoo, se on vaan mainos” Hymiö Erittäin onnellinen


tai...

index.jpg

 

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2016
Kirjoituksia: 24
13/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

"

Erikoistarjousten osalta mainostajan velvollisuus toimia huolellisesti on korostunut, koska erikoistarjouksen avulla halutaan kuluttaja liikkeeseen nimenomaan ostamaan tarjottu, houkuttava tuote.

Erikoistarjousten poikkeuksellisen luonteen vuoksi mainostajan mahdollista huolellisuutta ei ole tarpeen selvittää erikseen. Jos erikoistarjoustuote varotoimista huolimatta loppuu tarjouksen kestoaikana, myyjän on varauduttava hyvittämään kuluttajalle aiheutunut haitta. Kuluttajalle voidaan esimerkiksi antaa vastaava tuote erikoistarjouksen ehdoilla tai hänelle voidaan antaa mahdollisuus ostaa tarjoustuote myöhemmin.

Virheellisen hinnan sitovuus

Myyjän huolellisuusvelvoitteeseen kuuluu riittävä huolellisuus muun muassa markkinoinnin toteuttamisessa. Kuluttajalla on oikeus odottaa, että mainoksen hintatiedot pitävät paikkaansa.

Verkkokaupoissa ja -mainonnassa tietoja voi päivittää nopeasti ja milloin tahansa, minkä takia internetissä mainostajalla on suurempi vastuu mainosten ja kauppapaikkojen oikeista tiedoista ja huolellisuusvaatimus korostuu. Internetissä lähtökohta on, että myyjän ilmoittamat tiedot tuotteesta, esimerkiksi hinnasta ja ominaisuuksista ovat sitovia.

Kuluttaja voi vaatia tuotetta verkkosivuilla tarjottuun hintaa sen jälkeen, kun hän on hyväksynyt tarjouksen tilaamalla tuotteen. Ainoastaan tietyissä tilanteissa myyjä voi vedota tietojen paikkansa pitämättömyyteen ja vetäytyä kaupasta:

  • Jos kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää hinnan olleen selvästi virheellinen, hinta ei sido myyjää. Näin on muun muassa silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna. Jos 600 euron televisiota myydään 60 eurolla, kyseessä on todennäköisesti erehdys.
  • Jos myyjän mukaan hintatieto on ollut muu kuin se, jolla kuluttaja on tehnyt tilauksen, myyjän pitää pystyä esittämään asiasta luotettava näyttö." 

 

Käymme ilmeisesti tämän dialogin loppuun saakka Telia Yhteisössä? Profiilistani löytyvät yhteystietoni. 

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 284
14/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Tässä on ollut ilmeisen hankalasti tulkittava tarjous. Se mistä tuo hinta 136,80e on koostunut tulee seuraavalla kaavalla: S-liittymän hinta 12kk ajan (9,90e/kk * 6kk + 12,90e/kk * 6kk = (59,40e + 77,40e) = 136,80e)

 

Tämä on siis ollut aivan oikein, mutta S-liittymä on ollut tilattavissa tällä tarjouksella vain verkkokaupassa.

 

Ei valitettavasti @antt0 voida käsitellä asiakkaiden liittymätietoja täällä Yhteisössä edes profiilin tietojen perusteella. Siitä syystä toivoisin, että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun mikäli haluat keskustella aiheesta tarkemmin tai tarkistella liittymäasioita.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2016
Kirjoituksia: 24
15/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Mitä ehdotat että etenemme asiassa? Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että saan tuon liittymän ja siihen puhelimen Telia Kaupasta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. 

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
16/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Suosittelen vielä myös @NikoNo ohjeistuksen mukaisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit linkata tähän keskusteluun, jolloin asiakaspalvelija pääsee nopeasti jyvälle asiaan. Voit esimerkiksi jättää meille yhteydenottopyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä asian tiimoilta kunhan tuo pyyntö saapuu käsittelyvuoroon. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2018
Kirjoituksia: 1
17/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

On kyllä harhaanjohtavaa markkinointia. Muistathan tehdä ilmoituksen asiasta osoitteessa https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/KuviLomake.aspx 

 

Asiasta on syytä jättää valvontavihje. 

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2016
Kirjoituksia: 24
18/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Eipä ole kukaan ollut yhteydessä Telialta. Yhteydenottopyyntö on kyllä jätetty. 

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
19/19

Vs: Moto C Plus -puhelinkampanjan kokonaishinta

Sinuun ollaan kyllä varmasti yhteydessä kunhan tuo pyyntö saapuu käsittelyyn. Hymiö Onnellinen Noissa on hippasen jonoa, mutta noita yhteydenottopyyntöjä käsitellään kovalla tohinalla koko ajan, ja pyritään kaikkiin asiakkaisiimme olemaan yhteydessä mahdollisimman nopeasti. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!