Motorola razr v3 mms ja internet asetuset

  • 8 November 2016
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Käytössä siis Motorola razr v3 puhelin ja liittymänä sonera prepaid. Ongelmana nyt, etten saa mms ja internet asetuksia puhelimeen. Asetukset tulevat viestinä niin kuin pitääkin, mutta kun yritän asentaa niitä, niin puhelin herjaa ettei tila riitä. Internet-asetuksissa näkyy sonera internet, mutta siinäkin lukon kuva ja kun yrittää sillä avata selainta niin herjaa ettei löydy. Löytyisiköhän täältä apua tähän pulmaan ja olisiko soneralla jotain pienempää asetus-pakettia tämmöiselle vanhalle kapulalle? 🙂 mms-viestit ei niin tarpeellisia, mutta wap olisi kiva saada toimimaan.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei emipas ja tervetuloa Klaaniin!


 


Kokeile laittaa asetukset itse asetusvalikkoon :


Multimediaviestiasetukset


Joidenkin harvojen puhelinmallien kohdalla mms- ja wap-asetuksia ei voi tilata tekstiviestillä tai Omilta Sivuilta, jolloin asetukset on kirjoitettava käsin puhelimen asetusvalikkoon. Asetusvalikon paikka vaihtelee puhelimesi merkistä riippuen.


Tarvittaessa löydät ohjeen yhteysasetuksiin puhelimesi ohjekirjasta.


Yhteyden nimi : Sonera MMS
MMS-yhteyspisteen nimi: mms (Easy-liittymissä: easy-mms)
Käyttäjätunnus: Ei mitään
Salasana: Ei mitään
Välipalvelimen osoite: 195.156.25.33
Välipalvelimen portti: 8080
MMSC-osoite: http://mms.sonera.fi:8002
Yhteystyyppi: Jatkuva


 

Kiitos 🙂 Yritin tuota ja luulen että sain tiedot oikeaan paikkaan. Silti ei tunnu lähettävän multimediaviestiä. Wap alkoi kuitenkin toimimaan kuin ihmeenkaupalla, joten olen tyytyväinen :)

Vastaa