02-08-2017 00:32
Hei,
Hain maanantaina Telia Kaupasta SIM-kortin, joka oli tarkoitus aktivoida niin, että se toimisi rinnakkaiskorttina (MultiSIM) puhelinliittymääni. Aktivointi tehtiinkin asiakaspalvelussa, mutta tämän jälkeen varsinainen korttini, siis ensisijaisessa puhelimessani oleva, lakkasi toimimasta. Lähetin tekstiviestin aktivoi <liittymänumero> numeroon 18100 ja otin kortin hetkeksi pois toissijaisesta puhelimestani. Kun laitoin sen takaisin, rupesi ensisijaisessa puhelimessani oleva kortti toimimaan, mutta toissijainen vastaavasti kadotti yhteyden.
Eli näyttäisi joko siltä, ettei multiSIM-palvelua ole kytketty kunnolla tai sitten vain toinen korteista on aktivoituna. Tällä hetkellä ensisijaisessa puhelimessani oleva, alkuperäinen kortti toimii, mutta toinen ei.
Mikä neuvoksi?
--
Konsta
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
02-08-2017
01:36
Muokattu
02-08-2017
01:38
Hei!
Tuosta kannattaa ehdottomasti olla uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun. Joku virhe tuossa kyllä on varmasti käynyt, ei Multisim tuolla tavalla pitäisi oikkuilla. Aivan kuin sitä ei edes olisi aktivoituna. Pyydät nyt perin pohjin tarkistamaan, että multisim on oikeasti kytketty ja oikeille korteille.
Toivottavasti asia selviää pian!