Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Marha1973
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Multimediaviestien lähetyksessä ongelmia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla on Teliakaupasta hankittu OnePlus Nord älypuhelin. Multimediaviestien lähetys takkuaa. Usein tulee virheilmoitus "viestin lähetys ei onnistu, yritä uudelleen". Vasta kolmannella tai neljännellä kerralla lähetys onnistuu. Olen kokeilut useaan kertaan käynnistää älypuhelimeni uudelleen. Se ei ole auttanut. Aiemmalla Huawei Honor 8 älypuhelimella ei ollut ongelmia.

13 vastausta
Marha1973
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Katjane@  kirjoitti:

@Marha1973@  kirjoitti:

Kuvaviestien lähetys aiheuttaa edelleen ongelmia. Olen kokeillut kaikkea mahdollista. Nuo asetukset ovat oikein. Lähetän usein kuvaviestejä ja siihen joutuu käyttämään paljon aikaa, kun lähetys ei onnistu kuin vähintään viidennellä kerralla. Tämä alkaa tympimään, kun tässä puhelimessa on tällainen vika. En haluaisi lähteä Teliakauppaan puhelimen kanssa, kun se sijaitsee vilkkaassa kauppakeskuksessa...


No kylläpäs tuo

nyt aiheuttaa sinulle kovasti vaivaa! Onko viestit siis toimineet tässä välissä lainkaan?

 

Aiemmin ketjussa @MSVain neuvoi sinua olemaan OnePlussan tukeen yhteydessä, olitko sieltä jo apua kysynyt? Onko puhelimessa vielä takuuta jäljellä? Mietin, että olisiko sitä hyvä nyt käyttää huollossa tarkistuksessa kun nämä sinun tekemät toimenpiteet eivät ole auttaneet.


Vika on ollut koko ajan olemassa. Välillä on riittänyt vain yksi kerta yritä uudelleen valintaa. Toissa päivänä laskujen mukaan viidestoista kerta yritä uudelleen valinta vasta onnistui.

Ajattelin, että puhelimen päivitykset korjaisivat vian, mutta ei korjanneet.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 131 custom-general.kudos
  • 475 custom-general.replies
  • 29 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Marha1973@  kirjoitti:


Vika on ollut koko ajan olemassa. Välillä on riittänyt vain yksi kerta yritä uudelleen valintaa. Toissa päivänä laskujen mukaan viidestoista kerta yritä uudelleen valinta vasta onnistui.

Ajattelin, että puhelimen päivitykset korjaisivat vian, mutta ei korjanneet.


Katsoin että OnePlus-tukisivustolla on myös live chat maanantaista perjantaihin kello 8 - 17. Ehkä se olisi näppärä konsti kysyä onko jotain tehtävissä.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OnePlussan asiakastuki on aika heikko ja tulevat ehdottamaan samoja temppuja mitä täällä on esitetty. Jos haluat, että asia edes jotenkin etenee, niin pitäisi tehdä bugiraportointi. Joo, kuulostaa hankalalle.

Jos oikein hyvin käy, niin ongelma saattaa korjautua seuraavassa päivityksessä. Tuntien OnePlussan tason näissä päivityksessä, jotain muuta saattaa mennä rikki. Lähipiiriin piti hankkia uusi puhelin ja OnePlus sivuutettiin heti alussa ja toiseen merkkiin päädyttiin kun eipä näissä OnePlussissa ole enää sitä hypeä ja varmempiakin laitteita on.

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain muuten puolivahingossa toistettua aloittajan ongelman. Uuden riistakameran asetusten kanssa taistellessani, kokeilin MMS-viestien lähetystä ja lähetin viestin puhelimeeni ja sähköpostiin. Sähköpostiin viesti tuli nopeasti, mutta wifissä roikkuneeseen OnePlus 6t puhelimeen viestin kohdalla luki ladataan... Kun kytkin wifin pois, viesti latautui samantien.

Taitaa olla näitä OnePlussan bug... ominaisuuksia taas jälleen kerran