Netcam ei lähetä sähköpostiin

  • 24 April 2018
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olen yrittänyt saada Kotimikron Netcam valvontakameraa lähettämään valvontakuvan sähköpostiin, mutta ei vaan lähetä vaikka olen laittanut monenlaisia lähetysasetuksia.  Eli kamerayhteys toimii kyllä ja viin katsoa sieltä livenä kuvaa, mutta ei vaan lähetä havaittuaan liikettä.  Jos kameraohjelma (netcam) on puhelimessa auki , niin silloin reakoi liikkeeseen ja ilmoittaa puhelinnäytöllä. Minulla on Huawei B315 LTE CPE reititin, jossa Telian 4G simmi.  Tietäisiköhän joku tähän syyn ja mahd oikeat lähetysasetukset Teliasta


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Sähköpostit ulospäin voi lähettää salaamattomana ja ilman todennusta palvelimen mail.inet.fi kautta portissa 25. Nämä tulee määrittää kamerasi asetuksiin. 

Nämä asetukset on testattu moneen kertaan,  mutta ei lähetä.  Myöskin sähköpostiasetuksia on kokeiltu useita tuloksetta !

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Mikäli kamera ei tarjoa mitään lokia sähköpostiin liittyen on mahdotonta oikeastaan sanoa miksi ei toimi. Ylipäätänsä toimiiko koko kameran sähköpostipalvelu on sitten toinen juttu. Ilman lokia en osaa auttaa sinua tarkemmin.


 


 

Vastaa