Nettikatkos toista päivää


Missä vika, kun postinro 21420 alueella on nyt netti toista päivää pimeänä tai ainakin lähes: Jos pääsee nettiin, sitten siellä ei sivut avaudukaan? Joudun ottamaan yhteyden kännykällä ja nyt siellä uhataan laskutuksella käytön mukaan, vaikka en ole koskaan sellaista sopimusta tehnyt, että siitä laskutettaisiin erikseen??? 
Areenasta voi vain haaveilla...


3 kommenttia

Moikka @Tuulamari!

 

Tervetuloa Telian Yhteisöön! Kurkkaisin häiriötilanteiden listaa, enkä huomannut ko. postinumeron alueelle mitään yleistä häiriötä / huoltotyötä olevan meneillään.

 

Kannattaa kokeilla alkuunsa aina käynnistää modeemi uudelleen ja katsoa lähtisikö nousemaan verkolle. 

 

Mikäli ei siltikään lähte pelittelemään niin sittenhän sitä pitää meidän päässä tutkia, että missä tökkii. Valitettavasti Yhteisön kautta emme voi käsitellä asiakastietoja, joten yhteydenottokanavana tulee käyttää joko puhelinta tai netistä löytyvää chattia. Tarkempaa tietoa löydät täältä.

Kiitos vinkeistä! Nyt toimii tietsikka, mutta Areena ei suostu yhteistyöhön telkkarissa. Mitään en tehnyt tässä välissä, joten arvoitukseksi jää edelleen vian syy. Oli alkanut MOKKULA pätkiä jo hieman aiemminkin. Seuraan tilannetta. Alueen "ylikuormitus" lienee yksi syy, sillä tiettyihin aikoihin päivän mittaan tuppaa olemaan katkoja. Olen juuri vaihtanut Teliaan... toivottavasti yhteistyö jatkossa sujuu. 

Hienoa että yhteys lähti toimimaan :smileyhappy:

 

Areenan osalta on sitten kinkkisempi juttu jos yhteys koneella toimii kun liittymä ei erottele että millä laitteilla sitä yhteyttä käyttää. 

 

Jos alueen tukiasemat ruuhkautuvat niin yhteys hidastuu mutta ei se ei aiheuta yhteyden katkeamista kokonaan. 

 

Jos se toimii niin ei muuta kuin kovaa käyttöä :smileyhappy: mutta jos ongelmat jatkuu niin sitten pitää tutkia tarkemmin. 

Vastaa