peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54126 Jäsentä
154566 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Nettiliittymä ei yhdistä - Uusi SIM



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-07-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

Nettiliittymä ei yhdistä - Uusi SIM

Huawei reitittimeen hankittu uusi Telia netti ei toimi. Kävin jo Telian myymälässä ja antoivat uuden kortin, joka piti vaan laittaa Sim korttipaikkaan ja sitten toimii. EI toimi eli missä vika. Ei toimi myöskään toisessa laitteessa eli testasin puhelimeen. Ei 4G yhteyttä!

0 tykkäystä
1 vastaus
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 873
2/2

Vs: Nettiliittymä ei yhdistä - Uusi SIM

Hei @Merituul1L!

Onko SIM-korttia aktivoitu? Myös nettiliittymä SIM-kortit pitää aktivoida.

UUDEN SIM-KORTIN KÄYTTÖÖNOTTO (AKTIVOINTI) KIRJAUTUNEENA

Kirjautuneena Teliaan voit aktivoida SIM-kortin tätä polkua seuraamalla:

  1. Liittymäni ja palveluni
  2. Klikkaa liittymää, johon haluat tilata uuden SIM-kortin
  3. Kohdan "Liittymäsi" alta löytyy otsikko Hallinnoi liittymääsi
  4. Klikkaa Aktivoi SIM-kortti ja seuraa ohjeita.

Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä.

UUDEN SIM-KORTIN KÄYTTÖÖNOTTO (AKTIVOINTI) TEKSTIVIESTILLÄ

Jos olet tilannut uuden SIM-kortin asiakaspalvelusta esim. laitteenvaihdon yhteydessä, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön (eli aktivoida sen) tekstiviestillä. Tällöin nykyinen liittymänumerosi alkaa toimimaan uudella SIM-kortillasi.

  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.
  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen. Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.
  3. Tekstiviestin SIM-kortin aktivoimiseen voi lähettää millä tahansa toimivalla liittymällä, kunhan laittaa aktivoitavan liittymänumeron siihen viestiin.
#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä