Nettipaketti vaihtui, netti lakkasi toimimasta

  • 26 April 2016
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Sain Soneralta viestin, että "Hei, yrityksesi tilauksesta nettipakettisi on vaihdettu. Käynnistä laitteesi uudelleen, jotta netti toimii oikein. T. Sonera"

 

Tein kuten käskettiin. Käynnistin laitteen uudelleen ja netti lakkasi toimimasta kokonaan. Yritin käynnistää uudelleen useaan kertaan. Mikä nyt neuvoksi. Netti olisi puhelimessa erittäin tärkeä.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei juaakko ja tervetuloa Klaaniin!


 


Sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluun ja kun on kyse yritysliittymästä niin tänne : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki#osio-4

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@juaakko kirjoitti:

Sain Soneralta viestin, että "Hei, yrityksesi tilauksesta nettipakettisi on vaihdettu. Käynnistä laitteesi uudelleen, jotta netti toimii oikein. T. Sonera"


 


Tein kuten käskettiin. Käynnistin laitteen uudelleen ja netti lakkasi toimimasta kokonaan. Yritin käynnistää uudelleen useaan kertaan. Mikä nyt neuvoksi. Netti olisi puhelimessa erittäin tärkeä.




Meillä oli eilisen päivän aikana ongelmia nimenomaan tuossa mobiilinetissä. Kaikkia asiakkaita tuo vika ei koskettanut mutta osaa kyllä. Olisikohan sattunut soppelisti sinun kohdalla että kun käynnistit luurin uudestaan, ei netti sitten tuon vian takia lähtenytkään pelaamaan. Ongelma saatiin kyllä korjattua joten kuinkas on, joko sielläkin toimii? 

Vastaa