@mikkooks kirjoitti:
Kun tässä on jo tullut ongelmasta esille tietoja, joilla pääsee varmasti etenemään, kai siellä jotain tapahtuu jo vaikka asiakas ei suoraan yhteydessä olisikaan?
Verkkoja toki seurataan meidän puolelta jatkuvasti ja ehdottomasti toimenpiteitäkin tehdään. @Purnipsi onkin kertonut tarkempia vinkkejä minkälaisia 4G-lukituksia laitteelle voi kokeilla.
Pyydämme ottamaan yhteyttä sen vuoksi, että saisimme kiinni juurisyystä mikä hidastelua aiheuttaisi, juuri tässä tilanteessa. Syitä voi olla useita erilaisia kuten asuntojen rakenteet, laitteen ja tukiseman välillä. Kuinka monta laitetta nettiä käyttää yhtäaikaa, saman laitteen kautta sekä useita muita. Esimerkiksi @kefiiri mainitsema verkonpäivitys voi olla yksi monista syistä, mitkä voivat vaikuttaa tukiaseman toimintaan. Verkonpäivityksestä aiheutuvat häiriöt ovat varmastikin sieltä harvinaisemmasta päästä.