Nettiyhteys

  • 30 May 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Mikä mättää ku puhelin ei suostu menee nettiin (android 5.1) varmaan jotku asetukset pielessä ku wifin kautta ongelmatonta. Olen nettisivuilta ottanu manuaalisesti nettiasetukset mutta jotenki vaan loppuu kesken koska pitäs myös laittaa multimedia asetukset samalla enkä löydä mistään. Mistäköhä saisin asetukset.???? Olen myskin lähettäny 15400 asetukset mut ei tuu maaliin????

.

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Utopiaa kirjoitti:

Mikä mättää ku puhelin ei suostu menee nettiin (android 5.1) varmaan jotku asetukset pielessä ku wifin kautta ongelmatonta. Olen nettisivuilta ottanu manuaalisesti nettiasetukset mutta jotenki vaan loppuu kesken koska pitäs myös laittaa multimedia asetukset samalla enkä löydä mistään. Mistäköhä saisin asetukset.???? Olen myskin lähettäny 15400 asetukset mut ei tuu maaliin????


.


 




Moikka @Utopiaa ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön minunkin puolestani! :smileyhappy:


 


Uudemmat älypuhelimet hakevat MMS- ja internet-asetuksensa automaattisesti. Voit tilata siitä huolimatta asetukset tekstiviestillä. Lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400 (0€).


 


Sanoit ettei internet-yhteys toimi? Voisiko syynä olla...



  1. Mobiilidata ei ole päällä (Asetukset > Datan käyttö)

  2. SIM-kortti ei ole aktiivinen

  3. Liittymän estot ja rajoitukset -lisäpalvelun dataliikenne kielletty (tämän ei kuitenkaan pitäisi olla mahdollista)


Oletko kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen? Jos ei vieläkään nappaa, niin kannattaa lukea tämä sivu:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet


 


Huom.! Mikäli on mahdollista, niin kannattaa testata sim-kortin toimivuutta myös toisessa laitteeessa.


 


Jos SIM-kortti ei vieläkään toimi kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun, koska täällä keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja :)


 


Lähde:


Vastaa