Olen tehnyt matkapuhelin liitymä palvelusopimuksen 19.02.2015 , mutta odotan vieläkin että milloin


Olen tehnyt matkapuhelin liitymä palvelusopimuksen 19.02.2015. Odotan vieläkin että milloin liitymä alkaa toimimaan? On tosiaan soneralla näinkin hidas palvelu, vai mistä on kysymys. ja vieläkö monta viikkoa pitää odottaa?


11 kommenttia

Soitappa Soneralle. Itselläkin oli netti sopomus tehty ja soitin parinviikon päästä ja kuinka ollakkaan soppari oli jäännyt jumiin heidän järjestelmään ja piti tehdä uusisoppari......et sillee... voi olla sinullakin näin?

Moikka @h030350 ja tervetuloa Klaaniin! :)


 


Onko kyse siirtoliittymästä, vai ihan uudesta numerosta?


Saitko tilauksen myötä vahvistusviestit?


 


Mikäli kyse on siirtoliittymästä, noissa vierähtää abouttiarallaa 2 viikkoa, jotta liittymä siirtyy toiselta operaattorilta meille. Tottahan toki vahvistusviestit ynnä muut on tullut aikaisemmin.


 


Jos kyse on uudesta numerosta, niin sitten on mennyt kyllä vähän liikaa aikaa.


Syitähän voi olla monia, esimerkiksi tilaus on jäänyt jumiin, kuten @tikkakei vinkkasi.


Mahdollista on myös että tilaustiedot ovat joltain osin puutteelliset, tarvitaan jotain lisätietoja tilauksen jatkamiseksi tai luottotiedoissa on jotain.


 


Helpoiten homma selviää olemalla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Jos sulla on jo jokin olemassaoleva liittymä meiltä, Omien Sivujen kautta Chatilla (kysy meiltä) homma hoituu nopeiten.


Meillehän voi toki myös soittaa. :)

Kyllä nyt pitää soittaa tänään soneralle, eivieläkään kuulumitään sieltä päin vaikka laitoin etana-postissa kirjeen soneralle. On se muuten kumma kun ei täämöiseltä yhtiöltä löydy yhtään e-posti osoitetta mihin voisi kirjoittaa?

Kyllä nyt pitää soittaa tänään soneralle, eivieläkään kuulumitään sieltä päin vaikka laitoin etana-postissa kirjeen soneralle. On se muuten kumma kun ei täämöiseltä yhtiöltä löydy yhtään e-posti osoitetta mihin voisi kirjoittaa?

Kannattaa ilman muuta olla yhteydessä, mikäli ei vieläkään ole asian tiimoilta lisätietoa.


 


Noiden etanapostikirjeiden osalta vastauksen saaminen saattaa ottaa kyllä aikaa.


 


Onko sulla käytössä Facebook? Sitä kautta saat myös yhteyden, mikäli soittelemaan et halua ruveta.


 


 


Omien Sivujen kautta asiakkaillemme löytyy palvelupyyntö, joka vastaa toiminnallisuuksiltaan sähköpostia, mutta tosiaan jos sulla ei ennestään liittymää ole, ei siitä tässä tapauksessa ole hyötyä. 

Tein palvelusopimuksen soneran kanssa 19.022015. Minun liitymä oli saunalahdessa jonka halusin vaihtaa soneran Jätti( rajattomat puhelu+viestit, netti verkon maksimi nopeudella). Nyt on kuiten saunalahti katkaistu ja minulla ei ole minkään laistaliitymää. Olen ulkomailla eikä ole minkään laista puhelinta. Vaikka sonera lupaa mainoksessaan seitsemänmaan puhelut kotimaan hintaan. Saunalahti toimi ainakin 15 vuotta ilman minkään laisia probleemia.  Täällä sitä ollaan ulkomailla ja ilman puhelinta. on tämä aivan uskomatonta tämä soneran toimin Ollaanko siellä aivan noviiseja puhelin alalla?

Ootko ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun, kuten tuossa toisessa ketjussa oli puhetta? 


 


Ootko saanut kuitenkin Soneran SIM-kortin? Vai oletko ollut koko tämän ajan ulkomailla? 


 


SIM-korttihan lähtee tilauksen yhteydessä kotimaan osoitteeseen. Tietyissä tapauksissa voimme sen kuitenkin toimittaa myös ulkomaille, tuo vaatii kontaktin asiakaspalveluumme myöskin. 


 


Jos sulla on Soneran SIM-kortti ja se on jo puhelimessa, kokeilehan käynnistää se uudelleen. Jos yhteyksiä ei kortilla ulkomailla tule, kannattaa myös tarkistaa puhelimen asetuksista, että siellä on Roaming sallittuna.


Jos ei silti lähde toimimaan, asiakaspalvelun kautta pystymme tarkistamaan mikä tässä on homman nimi. :) 


 


 

 


Mutta ei vain toimi ja olen tällä hetkellä tässä ulkomaan osoiteessa.Osoite Yllä.


Olen tarkistanut että roaming on oikein. Nätverket är inte tillgänglit.


Mulla on toi e-posti osoite joka olis kätevämpi käyttää.


 


 


 

Täällä emme pysty noita asiakastietoja käsittelemään, autamme kyllä mielellämme semmosissa jutuissa, jotka eivät tunnistautumista vaadi.


 


Eli onhan sulla siis Soneran SIM parhaillaan laitteessa? Kokeiletko vielä käynnistää puhelimen uudelleen. 


 


Mutta jos ei tosiaan siitä ole apua, niin sitten on parasta olla asiakaspalveluun yhteydessä niin saadaan tuo homma pakettiin. :)

Kyllä sonera on nyt aivan ulkona, eivät kai tiedä siellä itsekkään mitätekevät. Nyt olen saanut kolme aikaa että milloin PUHELIN RUPEAA TOIMIMAAN. Ensimmäinen 26032015 toinen 13032015 kl 16,55 ja kolmas 16,03,2015 kl 8,46  Kysyn vain että mitä ne siellä sonerassa hommaa? Saanähdä viläkö tulee uusia aikoja.

@h030350 Jos et vielä ole ollut Asiakaspalveluun yhteydessä, kannattaa tehdä se nyt vaikkapa Facebookin kautta. Asia selviää varmasti!

Vastaa