Operaattori vaihtuu, en ehdi vaihtaa sim-korttia?

  • 27 September 2018
  • 2 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @kuopio45 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Tarkoitatko että olet vaihtamassa operaattoria ja nyt ei uusi tai vanha SIM-kortti toimi?


Yleensä kun operaattori vaihtuu niin sovitaan päivämäärä milloin uusi SIM-kortti aktivoidaan.


Kun aika on koittanut niin uusi SIM-kortti laitetaan puhelimeen ja vanha SIM-kortti lakkaa toimimasta.


Olethan syöttänyt SIM-kortin pin-koodin oikein? Telialla uuden SIM-kortin (Laskutusliittymä) pin-koodi on 0000.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kuopio45@  kirjoitti:

Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???




Iltaa @kuopio45. Mukavaa että olet löytänyt tänne Yhteisöön - tervetuloa!


 


Toimintaohjeet:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet


 


Jos näistä ei ole apua, niin lämpimästi suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen esim. Omien Sivujen 24/7 chat tai Facebook chat. Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä. Pääsisitkö näillä vinkeillä eteenpäin? :smileyhappy:

Vastaa