PIN-koodi kolme kertaa väärin

  • 10 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 85 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Apua äkkiänpin koodi mulle ,kirjoitin 3 kertaa väärin ja Puh mykkä nyt

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.


PUK-KOODIN SAAT:



  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.

  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.

  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.


Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:



  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).

  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.


Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.


Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.


PUK-KOODIN SAAT:



  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.

  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.

  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.


Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:



  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).

  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.


Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.


Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.




Tukisivusto:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit :smileyhappy:

Vastaa