Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63903
Kirjoituksia 174056

Perusliittymän hinnankorotus alkaa

Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

1/21

Sonera lähetti minulle kirjeen.  Uusi hinta olisi 2,90/kk + soitot, viestit ja netti.  

Sanoin irti perusliittymän. 

Normaali liittymäni on Soneran Tele Finland.

0 tykkäystä
20 vastausta
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

2/21

Näinhän tuossa kävi. Itselläni ollut myös perusliittymä vanhassa nokiassa, jonka voi ottaa mukaan paikkoihin joissa on riski että puhelin katoaa tai rikkoutuu. 10v vanha nokia jos hajoaa tai varastetaan ei paljon menetä 😄

Kai se on niin, että operaattorit haluavat eroon "pöytälaatikko liittymistä" ja asiakkaista jotka eivät käytä operaattorien palveluita kuten operaattorit haluaisivat, koska niistä ei kassavirtaa juurikaan synny..

Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

3/21

Ihan varalla oli se perusliittymä. Sitä toista puhelinta käytän herätyskellona, jossa oli se perusliittymä. Olen muistaakseni yhden kerran joutunut käyttämään. 

Hyvä se on olla varalla. 

0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

4/21

Taas Sonera lähetti tuon ilmoituksen minulle. Olen nykyisin Tele Finlandin(sonera)  asiakas. 

Miksi Sonera vieläkin omistaa Tele Finlandin? 

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 376 kpl

5/21

@Puuneula kirjoitti:

Taas Sonera lähetti tuon ilmoituksen minulle. Olen nykyisin Tele Finlandin(sonera)  asiakas. 

Miksi Sonera vieläkin omistaa Tele Finlandin? 

Jees, noita tulee kyllä hanakasti. Sukulainen, jolla Soneran perusliittymä ihmetteli toistamiseen, mikä kumman ilmoitus taas tuli. Ei voi sanoa, että nyt olisi jäänyt vähälle muutoksesta ilmoittaminen. Pakko on ollut huomata.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 503 kpl

6/21

Mikä oli se perustelu että hinta nousi?.Joku paikannusjuttu tms?.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 912 kpl

7/21

Varsinaista perustelua ei kirjeessä tainnut olla. Syynä ehkä se että nyt liittymä vastaa paremmin yleistä hintatasoa. Liittymiin päivitettiin myös 4G ominaisuus tuossa viimevuoden puolella joten parannuksia senkin saralla on tullut.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 18 kpl

8/21

Onko tästä netissä joku tiedote?

Mulla on useampi Perus-liittymä, mutta tästä korotuksesta ei ole tullut tietoa mitään kautta.

0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 279 kpl

9/21

@jpotkukelkka kirjoitti:

Mulla on useampi Perus-liittymä, mutta tästä korotuksesta ei ole tullut tietoa mitään kautta.

Ei ole netissä näkynyt tiedotetta. Itselle tuli postissa kotiin kirje asiasta.

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 376 kpl

10/21

@kjns kirjoitti:

@jpotkukelkka kirjoitti:

Ei ole netissä näkynyt tiedotetta. Itselle tuli postissa kotiin kirje asiasta.

Mulle tuli jopa kaksi tiedoitetta postissa, vaikka vain yksi liittymä. Kannattaa tarkistaa Omilta sivuilta, onko Soneran tiedoissa olevat yhteydenottoväylät ajan tasalla. Toisaalta, voihan postia aina kadota...

Siitä olen samaa mieltä, että voisi tuota tiedoittaa myös sähköpostitse ja vaikka ihan tekstiviestitsekin. Ikävää, jos kirjeistä huolimatta uudistus tulee yllätyksenä. Ei sitä tiedä, jos on vaikka kirje kadonnut.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.