Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
RexjaNelli
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid netti hukassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ostin Telia-prepaid nettiaikaa 15.3. kuukaudeksi. Maksoin verkkopankissa. En saanut nettiaikaa. Telialta sanottiin, ettei maksua ole tullut, pankista sanottiin, että Telia on saanut rahat. Jatkoin tilaukseni perään penäämistä maanantaina 18.3.. Annoin pankin arkistointitunnuksen, saajan (Telia Prepaid) viitetunnuksen, numeron johon latasin ja Telian asiakasnumeroni, ja vikailmoitus tehtiin. Telialta sanottiin, parin päivä päästä laittavat joko maksamani nettiajan tai palauttavat rahat. Kumpaakaan ei ole tapahtunut. Onko muillakin ollut samanlaisia ongelmia Telian kanssa?

1 vastaus
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2571 custom-general.kudos
  • 4092 custom-general.replies
  • 338 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @RexjaNelli  ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Ei ole kyllä sattunut moista ongelmaa eteen, kerran vain hiukan viivettä saldon latautumisessa prepaid liittymään.

Kannattaa olla vielä uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun jos hyvitystä tai nettiaikaa ei rupea kuulumaan.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump