Prepaid saldo sekoilee

  • 18 January 2019
  • 3 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Eli saldo oli loppumassa, tilasin s paketin lisäksi, nyt kun entinen 10€ paketti on loppu, kun yrittää soittaa tulee viesti että saldo loppu, lataa lisää. Mikä ratkaisuksi?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Olitko tarkistanut jo Telia Prepaid lataussovelluksesta, että näkyykö tekemäsi lataus siellä? Tilanteena voi olla se, että lataus ei olisi jostain syystä onnistunut. Mikäli sitä ei näy, täytyy tuota katsoa tarkemmin meidän päästä. Siinä tapauksessa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Näkyy ladattuna ja on jo itse asiassa käyttäny jo vähän uutta saldoa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@laattamaa@  kirjoitti:

Näkyy ladattuna ja on jo itse asiassa käyttäny jo vähän uutta saldoa.




Okei! Toimiiko nyt puhelut uudella latauksella normaalisti vai onko niissä vielä ongelmaa?

Palvelunumeroihin soittaminen vaatii vähintään 20e erillistä puheaikalatausta, joten niihin soittaminen pelkällä Prepaidin S-paketilla ei onnistu. R-kioskeilla oli myös ajalla 16.1. klo 15.40 – 17.1. klo 14.09 ongelmaa saldon latautumisessa liittymälle, vaikka ostotilanteessa kaikki vaikuttikin sujuvan ok. Tätä koskevat saldokorjaukset on tehty tänään 18.1.

(muokattu kommenttia: lisäyksenä tiedot palvelunumeroihin soitosta sekä saldo-ongelmasta, joka korjattu)

Vastaa