Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
laattamaa
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid saldo sekoilee

Eli saldo oli loppumassa, tilasin s paketin lisäksi, nyt kun entinen 10€ paketti on loppu, kun yrittää soittaa tulee viesti että saldo loppu, lataa lisää. Mikä ratkaisuksi?

3 vastausta
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 254 custom-general.kudos
  • 548 custom-general.replies
  • 29 custom-general.solutions

Olitko tarkistanut jo Telia Prepaid lataussovelluksesta, että näkyykö tekemäsi lataus siellä? Tilanteena voi olla se, että lataus ei olisi jostain syystä onnistunut. Mikäli sitä ei näy, täytyy tuota katsoa tarkemmin meidän päästä. Siinä tapauksessa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

laattamaa
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Näkyy ladattuna ja on jo itse asiassa käyttäny jo vähän uutta saldoa.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 254 custom-general.kudos
  • 548 custom-general.replies
  • 29 custom-general.solutions


@laattamaa  kirjoitti:

Näkyy ladattuna ja on jo itse asiassa käyttäny jo vähän uutta saldoa.


Okei! Toimiiko nyt puhelut uudella latauksella normaalisti vai onko niissä vielä ongelmaa?

Palvelunumeroihin soittaminen vaatii vähintään 20e erillistä puheaikalatausta, joten niihin soittaminen pelkällä Prepaidin S-paketilla ei onnistu. R-kioskeilla oli myös ajalla 16.1. klo 15.40 – 17.1. klo 14.09 ongelmaa saldon latautumisessa liittymälle, vaikka ostotilanteessa kaikki vaikuttikin sujuvan ok. Tätä koskevat saldokorjaukset on tehty tänään 18.1.

(muokattu kommenttia: lisäyksenä tiedot palvelunumeroihin soitosta sekä saldo-ongelmasta, joka korjattu)

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*