Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64273
Kirjoituksia 174813

Priorisoitu data poistuu

Highlighted

Priorisoitu data poistuu

Kommentaattori
Viestejä 33 kpl

Priorisoitu data poistuu

1/31

Olin selvittämässä asiaa Chat palvelussa ja Telia ei mitenkään tule vastaa asiassa, jossa muutetaan liittymän ehtoja huonompaan suuntaan. Vaatimushan tulee EU-säännöistä ja ei ole sinänsä Telian vika. Aiemmin liittymäni hinta oli 12,90€/kk ja ei ollut rajattu edes 50MB/s. Vaihdoin minulle markkinoituun "priorisoituun data liittymään", jotta ping saadaan ruuhkatilanteissa alas. Hinta tuli 24,90€/kk. Nyt toiminnasta otetaan se osa pois minkä takia tein tuon sopparin ja ei edes keskustelua asiasta nimeltä hyvitys? Meillä vaihtuu nyt koko perheen sisällä palveluntuottaja puhelin ja mobiilinetti asioissa...

0 tykkäystä
30 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 33 kpl

11/31

No minulle markkinoitiin nimenomaan liittymää priorisoidulla datalla. Mutta antaa asian olla ja kidun tuon sopimuksen loppuun. Katsellaan sitten kenen verkossa data liikkuu jatkossa....

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 33 kpl

12/31

Eli alle 10 taasen....

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 931 kpl

13/31

Minäkin suosittelen, että olet yhteydessä chatin kautta jolloin tilannetta voidaan katsoa saman tien. Mitään et ainakaan menetä vaikka tuletkin juttelemaan. Tekniikan puolen chat palvelee tänään klo 19.30 saakka ja huomenna lauantaina taas aamu yhdeksältä.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 16 kpl

14/31

Kyllähän siitä huono maku jää, kun liittymän sisältö muuttuu mutta hinta ei.

Minullekkin tämä myytiin priorisoituna liittymänä, ja juuri sen takia otin, kun oli edellisen liittymän kanssa ongelmia.

Vuosi tässä vielä soppariakin jäljellä..

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 33 kpl

15/31

Tänään Telia purki sopimuksen. Eli ei täyttänyt liittymän nopeusehtoja teknisen tuen mielestä. Tukiasema on niin ruuhkainen, että priorisoinnilla toimi, mutta ei ilman. Eli ei ole pelkkä sana tuo  priorisointi tai merkitys aina vähäinen....

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 16 kpl

16/31

On kyllä toiminut yhteys heikommin nykyään, ja on pettymys että ei ole asiakkaille mitään ilmoitusta tullut priorisoinnin poistamisesta, en ainakaan itse ole nähnyt? Lehdestä vain asiasta luin. Toimivuus samaa tasoa kuin entisellä liittymällä, jota olin vaihtamassa pois, ja sitten priorisoitua liittymää.

Ei tämä ole enään sama liittymä mikä minulle myytiin.

Näyttää siltä että joudun ottamaan toisen operaattorin liittymän rinnalle.

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 931 kpl

17/31

@mitervao kirjoitti:

On kyllä toiminut yhteys heikommin nykyään, ja on pettymys että ei ole asiakkaille mitään ilmoitusta tullut priorisoinnin poistamisesta, en ainakaan itse ole nähnyt? Lehdestä vain asiasta luin. Toimivuus samaa tasoa kuin entisellä liittymällä, jota olin vaihtamassa pois, ja sitten priorisoitua liittymää.

Ei tämä ole enään sama liittymä mikä minulle myytiin.

Näyttää siltä että joudun ottamaan toisen operaattorin liittymän rinnalle.

Jos yhteys toimii nyt niin paljon hitaammin ettei se täytä enää toimitusehtoja niin siinä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme. Asia saadaan varmasti sitä kautta järjestettyä kuten tuossa aikaisemmissakin keskusteluissa kävi ilmi.

Tiedotuksesta laitoin kyselyä tuotepäällikölle, palataan siihen myöhemmin.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 19 kpl

18/31

Laitetaan vähän vettä myllyyn. Viimekesänä asuntomessuilla mulle yritettiin väkisin myydä tuota priorisoitua dataa, kuulemma tukiasemaan varattiin täysi kaista liittymälle. Mukana tulleen reitittimen olisi voinut kuulemma myydä pois kun en sitä tarvinnut. En silloin tuohon lämmennyt, onni mikäli se palvelu nyt on poistettu.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

19/31

Onkohan tuohon kyselyyn tullut vastausta?

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 478 kpl

20/31

@temuk kirjoitti:

Onkohan tuohon kyselyyn tullut vastausta?

Nyt en tiedä, onko @Merja_J saanut tuohon tarkempaa vastausta.

Sen voin kuitenkin itse sanoa, että tuo ominaisuus ei ole missään vaiheessa ollut merkittävä osa tuotetta. Sitä ei ole siis mainittu palvelukuvauksessa, sopimusehdoissa tai markkinoinnissakaan. Näiden liittymien toimivuus pyritään varmistamaan ihan muilla tavoin, kuin tällä poistuneella priorisoinnilla. Esimerkiksi tuo palveluun kuuluva modeemi on erittäin laadukas. Lisäksi meillä on tiedossa kaikki osoitteet, joissa näitä liittymiä on käytössä, jolloin pystytään reagoimaan alueen kapasiteettitilanteeseen varsin näppärästi.

Liittymä on edelleen hyvä ratkaisu kodin nettiliittymäksi ja mikäli jotakin ongelmia on, niin meidän häiriöilmoituksissa voivat tutkia tilannetta tarkemmin.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.