peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
139799 Kirjoitusta
47277 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.



Highlighted
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 7
1/7

Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Mulla on ärsyttävä vika: jos mobiiliverkko on pudonnut matkan aikana ja yritän maksaa parkkia Easyparkilla, niin puhelin käskee asettamaan SIMin puhelimeen (jossa se jo on). Virta pois ja takaisin päälle auttaa, mutta aikaa palaa. Puhelin on Galaxy S7, mutta sama vika oli jo S4ssa. Telia lähetti uuden SIMIN, mutta vika jatkuu.

ovatko muut törmänneet tällaiseen?

 

0 tykkäystä
6 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 418
2/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.


@Toscar kirjoitti:

Mulla on ärsyttävä vika: jos mobiiliverkko on pudonnut matkan aikana ja yritän maksaa parkkia Easyparkilla, niin puhelin käskee asettamaan SIMin puhelimeen (jossa se jo on). Virta pois ja takaisin päälle auttaa, mutta aikaa palaa. Puhelin on Galaxy S7, mutta sama vika oli jo S4ssa. Telia lähetti uuden SIMIN, mutta vika jatkuu.

ovatko muut törmänneet tällaiseen?

 


Tervehdys @Toscar!

 

Koskeeko tämä siis vain Easypark-sovellusta? Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Teliaasiakas jo vuodesta 2015
0 tykkäystä
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 7
3/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Kuvasin epätarkasti: ei todellakaan koske vain Easypark-sovellusta, se vain oli se, jonka avulla tutustuin tähän vikaan.

VIP
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 260
4/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Hei @Toscar!

Ihan vastaavaa ongelmaa ei ole ollut, mutta viallinen sim-kortti oli joskus. Puhelimeni kysyi pin-koodia vähän väliä ja se piti uudelleen käynnistää jotta puhelut ym alkoivat toimimaan. Sama toistui toisella puhelimella. Sitten tilasin uuden sim-kortin ja ongelma poistui. Kokeile tilata vielä uusi sim-kortti (ilmainen), jos olisi sittenkin vikaa tuossa toisessakin sim-kortissa. Ja onhan sim-kortti tukevasti paikoillaan, ettei se pääse heilahtamaan koska silloin tuollainen virheilmoitus voi kyllä tulla.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 7
5/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Kiitos kiisseli67!

 

ajattelin katsoa vielä tilannetta - SIM-ongelmaan viittaisi se, että heti saatuani uuden SIMin ajelin Peijaksen parkkipaikalle, joka aiemmin oli takuuvarma ongelman ilmenemispaikka. Ei ilmennyt tällä kertaa, eikä toisellakaan kerralla. Nyt on alkanut ilmetä, ja jos jatkuu, niin tilaan raas uuden SIMin. En usko, että SIM pääsee liikkumaan, S7n SIM-kelkka on sen verran tiivis.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 541
6/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Tervetuloa yhteisöön @Toscar! Sellaista vielä täältä muistuttelen että kannattaa katsoa ettei sim kortissa tai kelkassa ole mitään likaa joka haittaisi kortin toimintaa. Jos kortti alkaa oirehtimaan useamminkin niin sitä voisi myös testata toisella puhelimella jos suinkin mahdollista. Näin saa ainakin rajattua laiteongelman pois.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.



Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 7
7/7

Vs: Puhelin käskee asettamaan SIMin uudestaan, kun mobiiliverkko on pudonnut.

Luulin, että se olit sinä Merja_J, joka ehdotit puhelimen palauttamista tehdasasetuksiin backupin jälkeen ja sitten palauttaa se, mutta en löydä sellaista viestiä. Seurasin kuitenkin neuvoa ja se tuntui tepsivän ainakin toistaiseksi. Eli kiitos.