Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kupipir
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puhelinliittymän ja palvelun avausmaksut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittyessäni Telian asiakkaaksi asiakaspalvelun houkutukseen langenneena sain parin viikon päästä sähköpostia, jossa kerrottiin, että ensimmäinen laskusi on kohta tulossa. Sanottiin, että älä ylläty  normaalia korkeammasta laskusta näin: "Ensimmäisellä laskulla on usein myös liittymäsi tai palvelusi avausmaksu. Tämä kirpaisee vain hetken sillä maksat sen vain kerran". Sopimusta tehtäessä mistään ylimääräisistä maksuista ei ollut tietoa eikä puhetta. Moraalitonta, epärehellistä kaupankekoa! En ole vielä saaanut laskua, mutta kun etukäteen varoitellaan laskuttajan taholta niin siihen on uskominen.

 
 
1 vastaus
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 309 custom-general.kudos
  • 690 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Kupipir ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Toki myyntitilanteessa tulee kertoa avausmaksusta, mikäli sellainen veloitetaan. Tilausvahvistuksessa on aina mainittu myös avausmaksusta, jos avausmaksu peritään.

Suosittelen odottelemaan ensimmäistä laskua ja tarvittaessa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, mikäli avausmaksu on sinulta peritty eikä siitä mainittu.

Kaikki yhteydenottokanavamme löydät täältä

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple | Juokseminen ja salitreeni |