Puhelinliittymän vaihto


Liittymäni vaihdettiin puhelimitse toiseen. Nyt tulee jatkuvasti viestiä puhelimen uudelleen käynnistämiseksi liittymän aktivoimiseksi. Olen sammutellut ja käynnistellyt uudestaan monet kerrat mutta ei auta. Puolen tunnin välein sama viestikehoitus. Wlan ei käytössä vaan matkapuhelinverkko. Missä vika??


5 kommenttia

Moi ja tervetuloa yhteisöön :smileyhappy:


 


Jokohan viestien tulva loppui sinulle päin? Meillä on käynnissä häiriö, jossa näitä viestejä saattaa lähteä useampi. Häiriötiedotteessa on tilanteesta tarkemmin.

Hei. Kiitos, edelleen sama ongelma jatkuu. Yli vuorokauden jo...? 


@Omega19@  kirjoitti:

Hei. Kiitos, edelleen sama ongelma jatkuu. Yli vuorokauden jo...? 


Tilanne on vieläkin tutkinnassa täältä meidän päästä. 

Tiedotatte Telialla että "viesti saattaa tulla useaan kertaan". Haloo - on tullut jo yli 150 kpl viestiä ja ei merkkiäkään loppumisesta! 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Ann2019@  kirjoitti:

Tiedotatte Telialla että "viesti saattaa tulla useaan kertaan". Haloo - on tullut jo yli 150 kpl viestiä ja ei merkkiäkään loppumisesta! 




Pahoittelut viesteillä spämmäyksestä, ihan ymmärrettävää että tuo oli jo häiriöksi :smileysad: Tilanteen pitäisi olla nyt ohi, ethän sinäkään ole saanut enää uusia viestejä puhelimeesi?

Vastaa