Puhelinliittymien irtsanomisen maksuttomuus !

  • 12 February 2021
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Telian sivuilta ei löydy linkkiä , minkä kautta voi varmasti irtisanoa liittymänsä. Sivuilta en löytänyt laskutuskaudesta tietoa. Onko se kuukauden vaihde , jolloin irtisanominen pitänee sanoa nyt 13.2.2021 ,että mainittu 14 vrk:n sisällä täyttyisi. Sitten tietoturvapaketin irtisanominenhan on tehtävä Laissa säädellyllä tavalla itse . Neuvoista kiinnostunut , nimimerkki TARKKIMUS . Soittamalla irtisanomisesta 020-690400 numeroonhan laskutetaan lähtemisen kruunamiseksi ,ehkä toisetkin lähtijät muistavat SEN .

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei @TARKKIMUS


 


Telian tukisivustolla hyvät vinkit liittymän irtisanomiseen:


 


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/irtisanominen


 


Linkin takaa löytyy kaikki tarvittavat tiedot.

Käyttäjätaso 7

@TARKKIMUS@  kirjoitti:

Telian sivuilta ei löydy linkkiä , minkä kautta voi varmasti irtisanoa liittymänsä. Sivuilta en löytänyt laskutuskaudesta tietoa. Onko se kuukauden vaihde , jolloin irtisanominen pitänee sanoa nyt 13.2.2021 ,että mainittu 14 vrk:n sisällä täyttyisi. Sitten tietoturvapaketin irtisanominenhan on tehtävä Laissa säädellyllä tavalla itse . Neuvoista kiinnostunut , nimimerkki TARKKIMUS . Soittamalla irtisanomisesta 020-690400 numeroonhan laskutetaan lähtemisen kruunamiseksi ,ehkä toisetkin lähtijät muistavat SEN .

 

 


Kirjaudu Telian Omille sivuille ja mene liittymäsi tietoihin. Siellä on kohta sopimuksen irtisanomiselle.

 

Omat Sivut - Telia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kustaa1967@  kirjoitti:


@TARKKIMUS@  kirjoitti:

Telian sivuilta ei löydy linkkiä , minkä kautta voi varmasti irtisanoa liittymänsä. Sivuilta en löytänyt laskutuskaudesta tietoa. Onko se kuukauden vaihde , jolloin irtisanominen pitänee sanoa nyt 13.2.2021 ,että mainittu 14 vrk:n sisällä täyttyisi. Sitten tietoturvapaketin irtisanominenhan on tehtävä Laissa säädellyllä tavalla itse . Neuvoista kiinnostunut , nimimerkki TARKKIMUS . Soittamalla irtisanomisesta 020-690400 numeroonhan laskutetaan lähtemisen kruunamiseksi ,ehkä toisetkin lähtijät muistavat SEN .


 


 




Kirjaudu Telian Omille sivuille ja mene liittymäsi tietoihin. Siellä on kohta sopimuksen irtisanomiselle.


 


Omat Sivut - Telia




Toinen vaihto on Minun Telia chat 24/7, joka on siinä oikeassa alareunassa. Siellä voi hoitaa irtisanomisen asiat asiakaspalvelijan kanssa kätevästi 🙂>

Vastaa