Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66588
Kirjoituksia 179929

Puhelinliittymien irtsanomisen maksuttomuus !

TARKKIMUS
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

1/4

Telian sivuilta ei löydy linkkiä , minkä kautta voi varmasti irtisanoa liittymänsä. Sivuilta en löytänyt laskutuskaudesta tietoa. Onko se kuukauden vaihde , jolloin irtisanominen pitänee sanoa nyt 13.2.2021 ,että mainittu 14 vrk:n sisällä täyttyisi. Sitten tietoturvapaketin irtisanominenhan on tehtävä Laissa säädellyllä tavalla itse . Neuvoista kiinnostunut , nimimerkki TARKKIMUS . Soittamalla irtisanomisesta 020-690400 numeroonhan laskutetaan lähtemisen kruunamiseksi ,ehkä toisetkin lähtijät muistavat SEN .

Vastaa
0 tykkäystä
3 vastausta

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

2/4

Hei @TARKKIMUS

Telian tukisivustolla hyvät vinkit liittymän irtisanomiseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/irtisanominen

Linkin takaa löytyy kaikki tarvittavat tiedot.

Vastaa

kustaa1967
Konkari
Viestejä 603 kpl

3/4

@TARKKIMUS  kirjoitti:

Telian sivuilta ei löydy linkkiä , minkä kautta voi varmasti irtisanoa liittymänsä. Sivuilta en löytänyt laskutuskaudesta tietoa. Onko se kuukauden vaihde , jolloin irtisanominen pitänee sanoa nyt 13.2.2021 ,että mainittu 14 vrk:n sisällä täyttyisi. Sitten tietoturvapaketin irtisanominenhan on tehtävä Laissa säädellyllä tavalla itse . Neuvoista kiinnostunut , nimimerkki TARKKIMUS . Soittamalla irtisanomisesta 020-690400 numeroonhan laskutetaan lähtemisen kruunamiseksi ,ehkä toisetkin lähtijät muistavat SEN .

Kirjaudu Telian Omille sivuille ja mene liittymäsi tietoihin. Siellä on kohta sopimuksen irtisanomiselle.

Omat Sivut - Telia

Vastaa

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

4/4

@kustaa1967  kirjoitti:

@TARKKIMUS  kirjoitti:

Kirjaudu Telian Omille sivuille ja mene liittymäsi tietoihin. Siellä on kohta sopimuksen irtisanomiselle.

Omat Sivut - Telia

Toinen vaihto on Minun Telia chat 24/7, joka on siinä oikeassa alareunassa. Siellä voi hoitaa irtisanomisen asiat asiakaspalvelijan kanssa kätevästi 🙂

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.