Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63195
Kirjoituksia 172480

Puhelinnumeron varaaminen



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-05-2020
Kirjoituksia: 2
1/4

Puhelinnumeron varaaminen

Meillä on hankkeelle oma liittymä/numero.

Hanke menee katkolle kunnes rahoitushakemus menee läpi.

Kustannukset lopetettava, joten liittymä on suljettava.

 

Voiko numeron jotenkin jättää meille varatuksi kunnes hankerahoitus varmistuu?

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 392
Kirjautuneena
2/4

Vs: Puhelinnumeron varaaminen

Hei @GoSkela ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

En tiedä pitääkö 6 kk:n säilytysaika enää paikkaansa, tähän voisi joku Telialainen vastata.

Täällä aiempi ketju asiasta : https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/Liittyman-irtisanominen-ja-numeron-sail... 

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2018
Kirjoituksia: 16
3/4

Vs: Puhelinnumeron varaaminen

Moi @GoSkela

@kiisseli67 tuossa jo mainitsikin numeron varausmahdollisuuden ja se on mahdollista edelleen, jos kyseessä on 040-alkuinen mobiililiittymä. Olihan kyseessä yritysliittymä? Jos on, niin alla oleva ohjeistus pätee tilanteeseen Hymiö Onnellinen

040-alkuisen numeron voi varata irtisanomisen yhteydessä 6kk ajaksi, jolloin se ei vapaudu muille asiakkaille avattavaksi vaan säilyy teille varattuna tuon ajan. Jos haluatte avata liittymän uudelleen 6kk aikana, niin se onnistuu ottamalla yhteyttä yritysasiakaspalveluun.

Toinen mahdollisuus on tauottaa liittymä, jolloin kustannus on 0,95e/kk alv 0%. Tällöin se on Yritysportaalissa avattavissa käyttöön koska vain haluatte. Tauotus on mahdollista myös muille kuin 040-alkuisille numeroille. 

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-05-2020
Kirjoituksia: 2
4/4

Vs: Puhelinnumeron varaaminen

Kiitos tiedoista!

0 tykkäystä