Puheluiden siirto

  • 18 September 2021
  • 3 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
  • Meilaaja
  • 366 kommenttia

Eilen unohdin töihin lähtiessä puhelimeni kotiin. Autossa oli kuitenkin matkassa vanha puhelin johon olin siirtänyt tabletista mobiilidataliittymän. Mutta kuinkas siirto? Oma Telia sovellusta selailin eikä löydy palveluitten alta. Sitä sitten selailin lisää ja valikon 4G puhelut alta löytyi sekä Wi-Fi-puhelut että soitonsiirto toiseen numeroon. Sieltä onnistui siirtäminen vaikka asetuspaikka ei nyt niin kovin ilmeinen asettajalle ollut.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Soitonsiirtoja ei toistaiseksi pääse tekemään Minun Teliaan kirjautumalla. Otan kuitenkin ajatuksesi ylös ja vien sen meillä eteenpäin, jos tämä saataisiin myös joskus tuotua tuonne itsepalvelukanaviin mahdolliseksi. Hyvä, että puhelimesta löytyi oikea paikka soitonsiirron tekemiselle. Itsekin omasta Samsungistani hieman etsiskelin tuota paikkaa, mutta lopulta löysin myös oikean paikan: Puheluasetukset -> Lisäpalvelut -> Puhelunsiirto. Asiakastukisivustoltamme löytyy myös yleinen ohje soitonsiirtoihin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Et aivan ymmärtänyt mitä kirjoitin. Puhelimeni oli kotona 70 km päässä ja minulla matkassa vanha luuri jossa mobiilidataliittymä. Tällä vanhalla luurilla tein Telia sovelluksessa siirron kotona olevan puhelimen numerosta mukanani olevaan mobiilidataliittymään. Se onnistui vaikka oli valikoissa oudossa paikassa.


@VMJ  kirjoitti:

ällä vanhalla luurilla tein Telia sovelluksessa siirron kotona olevan puhelimen numerosta mukanani olevaan mobiilidataliittymään. Se onnistui vaikka oli valikoissa oudossa paikassa.




Aivan eli tässähän onkin poikkeus, jos liittymässä on 4G-puhe niin tällöin tämä soitonsiirto onnistuu asettaa Minun Teliasta noin niin kuin teitkin 👍>

Vastaa