Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
aikuishuvitus
Vakiokalustoa
  • 24 custom-general.kudos
  • 100 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Puhelun vastaanottajan numeroon ei voi soittaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

kaverin luurissa on numeron piilotus päällä. onko vikaa kun siihen ei voi soittaa. kuuluu ettei numero ole käytössä.

se on teidän liittymä. yritän soittaa dna:lla ja telialla. ei onnistu. ei se saa johtua numeron piilotuksesta. tuo on vika.

Eilen taas kävin kuumana kun tv-tallenteesta puuttuu ääni. aika harvinaista mutta kun joskus oli kotimainen 

ohjelma niin se oli pilalla kun ei ole ääntä. VP-virheitä ei ole enää tullut.

 

Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa.

1 vastaus
HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@aikuishuvitus  kirjoitti:

kaverin luurissa on numeron piilotus päällä. onko vikaa kun siihen ei voi soittaa. kuuluu ettei numero ole käytössä.

se on teidän liittymä. yritän soittaa dna:lla ja telialla. ei onnistu. ei se saa johtua numeron piilotuksesta. tuo on vika.


Kuulostaisi siltä, että tällä henkilöllä kenelle ei voi soittaa, olisi käytössä soitonsiirto johonkin toiseen numeroon, joka ei ole käytössä. Se, että numero on salainen, ei vaikuta siihen etteikö kyseiseen numeroon voisi soittaa. Salainen numero vaikuttaa vain siihen, ettei se löydy numero- ja hakupalveluista, eikä numero näy myöskään soitettaessa vastaanottajalle.

 

Tiedätkö, pystyykö tällä puhelimella soittamaan? (Johon ei siis tällä hetkellä voi soittaa). Tarpeen mukaan tuossa voisi kokeilla myös laitteen sim-kortin kokeilemista toisessa puhelimessa. 🙂

 

 


@aikuishuvitus  kirjoitti:

Eilen taas kävin kuumana kun tv-tallenteesta puuttuu ääni. aika harvinaista mutta kun joskus oli kotimainen 

ohjelma niin se oli pilalla kun ei ole ääntä. VP-virheitä ei ole enää tullut.


Harmillisesti meillä on ollut jo hetken aikaa haasteita näiden tallennusten osalta. Häiriö on meillä tiedossa, ja korjaustyöt sen osalta ovat käynnissä. Mitä tulee näihin kadonneisiin tallenteisiin, niin osa tallennuksista on saatu palautettua. Tässä kannattaa vielä varmistaa, että palautuneiden sarjojen tallennus on edelleen päällä.

| Telia Yhteisön moderaattori |