Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63828
Kirjoituksia 173823

Puhepaketin vaihdon kurjuus



Highlighted

Puhepaketin vaihdon kurjuus

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

Puhepaketin vaihdon kurjuus

1/4

Vaihdoin asiakaspalvelussa liittymieni puhepaketit 3.5. Sen jälkeen on tullut jo noin 60 tekstiviestiä operaattorilta perheen jokaiseen puhelimeen eli kohta pari sataa viestiä yhteensä ja loppua ei näy, sietämätöntä. 30 min välein text "...nettipakettisi on vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan kun käynnistät uudell...".  Jos tämän olisin tiennyt en olisi tehnyt päivityksiä. Telia ei tiedota mitään ongelman korjaamisen edistymisestä, kurjaa asiakaspalvelua. 

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 370 kpl

2/4

@Ann2019  kirjoitti:

Vaihdoin asiakaspalvelussa liittymieni puhepaketit 3.5. Sen jälkeen on tullut jo noin 60 tekstiviestiä operaattorilta perheen jokaiseen puhelimeen eli kohta pari sataa viestiä yhteensä ja loppua ei näy, sietämätöntä. 30 min välein text "...nettipakettisi on vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan kun käynnistät uudell...".  Jos tämän olisin tiennyt en olisi tehnyt päivityksiä. Telia ei tiedota mitään ongelman korjaamisen edistymisestä, kurjaa asiakaspalvelua. 


Hei!

 

Olet siis ollut yhteydessä asiakaspalveluun esim. chatin kautta, yhteydenottolomakkeen taikka soittaen, tai jonkin muun chatin kautta eikä ratkaisua ole löytynyt? On kai asia sentään edes vireillä? Onhan tuo piinalllista, että viestiä pukkaa koko ajan ja jokin ratkaisu tuohon varmasti pitäisi olla. Yritäthän vielä olla yhteydessä asiakaspalveluun tuon tiimoilta. Niin minä ainakin tekisin. Ja jos puhelimessa on mahdollista asettaa lähettäjä estolistalle, niin ainakin sillä pystyy estämään saapuvia viestejä.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

3/4

Hei @Ann2019 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Täältä löytyy häiriötiedote asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_106199690&lang=fi&utm_source=some&utm_medium...

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

4/4

Kiitos vastauksesta ja vinkistä, voisin kokeilla laittaa estolistalle toistaiseksi Telian nron. Olen hoitanut chatin ja puhelinasiakaspalvelun kautta asiaa, eilen eivät ottaneet tosissaan ilmoitustani ja vasta tänään kuulemma heräsivät että ongelma on todellinen - muillekin. Häiriötiedote tuli Telian sivuille vasta kun tekstaria oli pukannut asiakkaille yli vuorokauden puolen tunnin välein. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.