Puhepaketin vaihdon kurjuus


Vaihdoin asiakaspalvelussa liittymieni puhepaketit 3.5. Sen jälkeen on tullut jo noin 60 tekstiviestiä operaattorilta perheen jokaiseen puhelimeen eli kohta pari sataa viestiä yhteensä ja loppua ei näy, sietämätöntä. 30 min välein text "...nettipakettisi on vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan kun käynnistät uudell...".  Jos tämän olisin tiennyt en olisi tehnyt päivityksiä. Telia ei tiedota mitään ongelman korjaamisen edistymisestä, kurjaa asiakaspalvelua. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Ann2019@  kirjoitti:

Vaihdoin asiakaspalvelussa liittymieni puhepaketit 3.5. Sen jälkeen on tullut jo noin 60 tekstiviestiä operaattorilta perheen jokaiseen puhelimeen eli kohta pari sataa viestiä yhteensä ja loppua ei näy, sietämätöntä. 30 min välein text "...nettipakettisi on vaihtunut. Uusi palvelu tulee voimaan kun käynnistät uudell...".  Jos tämän olisin tiennyt en olisi tehnyt päivityksiä. Telia ei tiedota mitään ongelman korjaamisen edistymisestä, kurjaa asiakaspalvelua. 




Hei!


 


Olet siis ollut yhteydessä asiakaspalveluun esim. chatin kautta, yhteydenottolomakkeen taikka soittaen, tai jonkin muun chatin kautta eikä ratkaisua ole löytynyt? On kai asia sentään edes vireillä? Onhan tuo piinalllista, että viestiä pukkaa koko ajan ja jokin ratkaisu tuohon varmasti pitäisi olla. Yritäthän vielä olla yhteydessä asiakaspalveluun tuon tiimoilta. Niin minä ainakin tekisin. Ja jos puhelimessa on mahdollista asettaa lähettäjä estolistalle, niin ainakin sillä pystyy estämään saapuvia viestejä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Ann2019 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Täältä löytyy häiriötiedote asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_106199690&lang=fi&utm_source=some&utm_medium=social&utm_campaign=aspa&utm_content=someid_AS81216&utm_term=100

Kiitos vastauksesta ja vinkistä, voisin kokeilla laittaa estolistalle toistaiseksi Telian nron. Olen hoitanut chatin ja puhelinasiakaspalvelun kautta asiaa, eilen eivät ottaneet tosissaan ilmoitustani ja vasta tänään kuulemma heräsivät että ongelma on todellinen - muillekin. Häiriötiedote tuli Telian sivuille vasta kun tekstaria oli pukannut asiakkaille yli vuorokauden puolen tunnin välein. 

Vastaa