Roaming esto pois + kokemuksia asiakaspalvelusta

  • 27 March 2017
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Terve,

 

Olen nyt kolme päivää päivystänyt chatissa kysymykseeni vastausta, mutta eipä ole lykästänyt. Mikä surettaa entisenä Tele Finlandin asiakkaana, jossa oli loistava asiakaspalvelu. Nyt on mainostettu, että Telia nappasi erinomaisen asiakaspalvelun Tele Finlandilta, mutta kokemukseni mukaan aspa on huonontunut yhdessä yössä erinomaisesta surkeaksi. Mutta nyt eksyin varsinaisesta aiheestani.

 

Eli, olen päivittämässä liitttymääni. Tulee seuraava kohta: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tarkoittaako nappulan veto violetille

A. Kyllä, poistan tämän eston vai

B. Data Roaming -esto on päällä

 

On epäselvä kohta.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@MaoRightway kirjoitti:

Terve,


 


Olen nyt kolme päivää päivystänyt chatissa kysymykseeni vastausta, mutta eipä ole lykästänyt. Mikä surettaa entisenä Tele Finlandin asiakkaana, jossa oli loistava asiakaspalvelu. Nyt on mainostettu, että Telia nappasi erinomaisen asiakaspalvelun Tele Finlandilta, mutta kokemukseni mukaan aspa on huonontunut yhdessä yössä erinomaisesta surkeaksi. Mutta nyt eksyin varsinaisesta aiheestani.


 


Eli, olen päivittämässä liitttymääni. Tulee seuraava kohta: 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tarkoittaako nappulan veto violetille


A. Kyllä, poistan tämän eston vai


B. Data Roaming -esto on päällä


 


On epäselvä kohta.


 


 


Nappulan asento tuossa kuvassa tarkoittaa sitä että Roaming -esto on nyt päällä. Jos haluat eston pois, nappaa "kytkimen" asento vasemmalle. Kieltämättä tuon kysymyksen voisi jättää tuosta kokonaan pois. Se todellakin vain sekottaa. Laitetaanpa siis palautetta eteenpäin, kiitos huomiosta!



Vastaa