SIM-kortin aktivointi ei onnistu


;Sain sim kortin eilen, mutta aktivointi ei onnistunut , Yritn lähhettää ko aktivoi viestiä n;o 18100


puhelimen tuli teksti ,viesti ei mahdollinen


 


EDIT. VilleVent 4.5.2017, otsikkoa muutettu ja ketju siirretty toisen osion alle.


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Voit kokeilla aktivoida uuden sim-kortin myös Omilla Sivuilla.


Kirjaudu sisään -> valitse liittymä jonka korttia ollaan aktivoimassa -> valitse Aktivoi SIM-kortti -> Syötä kortin sarjanumero sille varattuun kentään ja paina "Lähetä tilaus".


 


Mikäli tuokaan ei onnistu, niin sitten sinun pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun mikä onnistuu vaikka Chatin kautta Omilla Sivuilla ja pyytää heitä aktivoimaan uusi kortti.

Hei. Samoin kävi minulle sim-kortin aktivointi ei onnistunut. Jouduin soittelemaan monta kertaa helppiin. Helpissäkään ei osattu sanoa mikä vika joten otettin yhteyttä tekniselle osastolle. Sim kortti viallinen täytyy tilata uusi. Nyt tuli iso puhelinlasku. En löydä kohtaa mistä saisin sen auki ja tutkailtua mitä lasku sisältää. Mokkulan palautin takaisin telialle HETI. Olen todella pettynyt! Soneran asiakas n 20 vuotta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@xxcctt kirjoitti:

Hei. Samoin kävi minulle sim-kortin aktivointi ei onnistunut. Jouduin soittelemaan monta kertaa helppiin. Helpissäkään ei osattu sanoa mikä vika joten otettin yhteyttä tekniselle osastolle. Sim kortti viallinen täytyy tilata uusi. Nyt tuli iso puhelinlasku. En löydä kohtaa mistä saisin sen auki ja tutkailtua mitä lasku sisältää. Mokkulan palautin takaisin telialle HETI. Olen todella pettynyt! Soneran asiakas n 20 vuotta.




Hei xxcctt!


Laskun erittely löytyy sieltä Telian Sivuilta, kun olet kirjautunut Telia Tunnuksilla (entiset Sonera Tunnukset). Klikkaa sitä liittymää, jota asia koskee ja sieltä tarkka saldoerittely (löytyy kohdasta tästä laskusi koostuu).


Jos taas lasku on jo lähtenyt, niin se löytyy klikkaamalla sitä "ukkelin" kuvaketta ja valitsemalla laskut ja viestit - sitten oikealta hakasesta valitse laskut - arkisto - kyseinen liittymä ja avaa PDF.


Sinuna pyytäisin hieman hyvitystä laskuun, koska sim-kortti on ollut viallinen ja siitä on aiheutunut kuluja.

Vastaa