08-09-2015 21:11
Hei
Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni
08-09-2015 21:22 — muokattu 08-09-2015 21:25
Hei, aktivointi ohje löytyy alla olevan linkin ohjeen loppuosasta
Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi) Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa
Toivottavasti sinulla on aktiivinen liittymä saatavilla jolla voit aktivoida liittymän. Toki autan jos sinulla ei ole aktiivista liittymää, ota yksityisviestillä yhteyttä.
08-09-2015 21:26
@RikhardRiku kirjoitti:Hei
Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni
Ongelman ratkaisua helpottaisi, jos kertoisit millainen liittymä ja tuote on käytössäsi. Olkitun linkistä löytyykin ohjeet aktivointiin.
Jos kyseessä on operaattorin vaihto (numeronsiirto), on tuohon operaatioon annettu liittymää hankkiessa arvioitu aika, jolloin numero siirtyy uudelle operaattorille. Lähempänä ajankohtaa tästä ilmoitetaan esim. tekstiviestein tarkemmin. Numeronsiirron ajankohtaa ei voine muuttaa edes aspa.
Soneran Omilla Sivuilla tavoittaa aspan chatin välityksellä 24/7, jos tekstariaktivointi ei onnistu. Tunnuksen luomiseen tarvitaan vahva tunnistautuminen, eli tunnistautumien esim. verkkopankkitunnuksilla.
10-12-2015 16:59
10-12-2015 17:00
Jos siihen ei ole mitään määritettyä niin kyllä sitten varmaan pitää soittaa aspaan...
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182
Mutta tossahan ohjetta on... Kokeileppa
10-12-2015 17:13
Pitää soitella, kiitoksia .
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.