SIM kortin tilaaminen


Tilasin uuden sim kortin kotiin, tein tilauksen vahingossa kaksi kertaa kun en ollut varma menikö tilaus perille. Haittaako se? Lähetä tilaus painiketta painaessa ei tullut mitään vahvistusta niin kaitpa se kortti sieltä tulee?


10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@A3finland kirjoitti:

Tilasin uuden sim kortin kotiin, tein tilauksen vahingossa kaksi kertaa kun en ollut varma menikö tilaus perille. Haittaako se? Lähetä tilaus painiketta painaessa ei tullut mitään vahvistusta niin kaitpa se kortti sieltä tulee?




Hei!


 


Maksullistahan tuo ei ole, joten saat sitten varmaan pari korttia, toinen varalle.


 


Tarkempia tietoja voitaneen varmasti katsoa esim. aspa-chatin kautta. Että onko tilaus mennyt perille ja sitä rataa. Muita yhteystietoja Telialle löytyy tuolta. https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Ei tarvitse huolestua, ei sieltä tule yhtään sim-korttia. Olen jo kaksi viikkoa lähes päivittäin yrittänyt kyseistä nappia painella eikä yhtään sim-korttia ole tullut. Ei ole tullut vaikka chatissakin joku nuorimies lupasi asian hoitaa heti. Ilmeiseasti ainoa keino saada uusi sim-kortti, on vaihtaa toiseen operaattoriin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Papudippi kirjoitti:

Ei tarvitse huolestua, ei sieltä tule yhtään sim-korttia. Olen jo kaksi viikkoa lähes päivittäin yrittänyt kyseistä nappia painella eikä yhtään sim-korttia ole tullut. Ei ole tullut vaikka chatissakin joku nuorimies lupasi asian hoitaa heti. Ilmeiseasti ainoa keino saada uusi sim-kortti, on vaihtaa toiseen operaattoriin.




Tässä vaiheessa olisin hyvin hyvin huolestunut @Papudippi :smileysurprised:


Tilauksista pitäisi tulla aina tilausvahvistus. Miksi et olisi lähestynyt puhelimitse suoraan asiakaspalveluun tai jättänyt asiasta yhteydenottopyyntöä lomaketta käyttäen? Tämän lisäksi on mahdollisuus asioida paikan päällä Telia kaupoissa:


https://www.telia.fi/kauppiashaku


 


 

Asioin chatissa, eikä siellä asiakasneuvoja löytänyt yhtään tilaustani eli nettitilaus ei toimi. Kyseinen asiakasneuvoja lupasi hoitaa asian mutta silti ei sim-korttia ole tullut. Tänään, kun jälleen yritin netin kautta tuli sentään vastaus "Kiitos tilauksestanne". Puhelimitse ei oikein voi lähestyä, koska minulla ei ole aikaa jonottaa tuntia puhelimessa ja jos näin pienen asian, kun sim-kortin uusiminen, täytyy lähteä Telia-kauppaan, niin mielestäni se on kyllä turhan hankalaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Papudippi kirjoitti:

Asioin chatissa, eikä siellä asiakasneuvoja löytänyt yhtään tilaustani eli nettitilaus ei toimi. Kyseinen asiakasneuvoja lupasi hoitaa asian mutta silti ei sim-korttia ole tullut. Tänään, kun jälleen yritin netin kautta tuli sentään vastaus "Kiitos tilauksestanne". Puhelimitse ei oikein voi lähestyä, koska minulla ei ole aikaa jonottaa tuntia puhelimessa ja jos näin pienen asian, kun sim-kortin uusiminen, täytyy lähteä Telia-kauppaan, niin mielestäni se on kyllä turhan hankalaa.




Ei sitä erikseen tarvitse kauppaan lähteä @Papudippi. Laita varmuuden vuoksi lomakkeella (ns. tikettijärjestelmään) menemään, koska se on varmin tapa:


 


OIKOPOLKU PALVELUPYYNTÖÖN
1. Siirry osoitteeseen:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
2. Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi ja mene uudelleen em. osoitteeseen.
3. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.


 


Asiakaspalvelut näyttävät olevan ruuhkautuneita, mutta pyrkivät palvelemaan mahdollisimman joustavasti ja nopeasti saapumisjärjestyksessä :)


 


Toivottavasti tuo ongelmasi ratkeaa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tervetuloa Yhteisöön @Papudippi! Vahvasti uskon että mikäli asiakasneuvoja on chatissa luvannut sinulle kortin lähettää, on hän sen myös tehnyt. Toki samana päivänä tilauksesta ei vielä korttia ole odotettavissa mutta heti seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä. Kortti ehtii siis sinulle viikonlopuksi mikäli olet sen eilen tilannut!

Olen tilannut sen chatissa viime viikon torstaina, eikä se ole vieläkään tullut :D

 

Tänään se lopulta saapui!!!! Eihän siinä kaikkineen mennyt kuin pari viikkoa  :D

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jesh! Nyt aaltoja 🙂 Loistava juttu! Itse epäilen että korttia ei jostain syystä ole päästy lähettämäänkään viime viikolla. Kun tilaus laitetaan täältä putkeen niin se on yleensä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä perillä. Mutta kaikki hyvin nyt onneksi!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Papudippi kirjoitti:

Tänään se lopulta saapui!!!! Eihän siinä kaikkineen mennyt kuin pari viikkoa  :D




Hienoa!


 


Olisihan tuon paaaaljon nopeammin saanut kaupasta. Yleensä tilauksen käsittellyssä ja postituksessa menee muutamia päiviä, mutta en osaa sanoa johtuuko tuo nyt nimenomaan tuosta ruuhkasta tuolla aspassa vai mikä siellä on sitten kestänyt :smileyvery-happy:

Vastaa