Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Matti11111
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

SIM-kortin toimitus

Sim kortin toimitus kestänyt jo 5päivää ei se posti tuo sitä ikinä kun sielä ei mikään liiku lakon aikana ei ole aikaa odottaa kuukautta yhtä sim korttia.. Ei varmaan ole edes lähetetty ainakaan mitään ilmoitusta en ole saanut. Luulisi parissa arkipäivässä olevan perillä.. 

3 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

Heippa @Matti11111 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Postin lakko tosiaan vaikuttaa myös sim-korttien toimitukseen. Osa sim-korttilähetyksistä on pystytty muuttamaan pakettitoimitukseksi, jolloin lähetys löytää nopeammin perille. Tässä toimitustavassa on tosin erityisen tärkeää että meillä olevat yhteystiedot ovat oikein, jotta postin saapumisilmoitus pakettilähetyksestä löytää perille.

 

Voimme asiakaspalvelukanavissamme tarkistaa onhan sim-kortti lähtenyt sinulle! Esimerkiksi asiakassivuille kirjautumisen jälkeen tavoitat chat-asiakaspalvelumme vuorokauden ympäri. 

KOANT
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Eipä antanut paikallinen Posti paketissa lähetettyä SIM-korttia. Mistäs nyt uusi kortti? Olisko Telia-myymälästä apua?

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2317 custom-general.kudos
  • 3606 custom-general.replies
  • 329 custom-general.solutions

Hei @KOANT !

 

Kyllä Telia kaupasta on apua. Käy hakemassa uusi sim-kortti sieltä ja aktivoi itse niin ei mene siitä maksua 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump