Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60890
Kirjoituksia 167319

SIM-kortti ei rekisteröidy



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-03-2020
Kirjoituksia: 3
1/5

SIM-kortti ei rekisteröidy

Tänään piti puhelinliittymän siirtyä Telialle, mutta nyt ole ilman puhelinta, sillä SIM-kortti ei rekisteröidy. Olen aiemminkin vaihtanut 2 kertaa yhtiötä ilman ongelmia. Tosin kyseessä ei ollutkaan Telia...

Taidanpa vaihtaa piakkoin takaisin jollekin muulle firmalle. Nämä Telian nettisivutkin ovat kyllä epäkäytettävyydessään, hitaudessaan, sekavuudessaan ja toimimattomuudessaan ihan omaa luokaansa. Olisinpa vaan tämän tiennyt etukäteen, niin olisi pysynyt kaukana tästä puljusta!

Kyllä ottaa päästä, kun pitäisi hoitaa asioita.

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 015
Kirjautuneena
2/5

Vs: SIM-kortti ei rekisteröidy

Hei ja tervetuloa Yhteisöön @hanget!

 

Suosittelen perehtymään tähän Telian tukisivuston artikkeliin:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto

 

Oletko saanut mitään tekstiviestejä numeronsiirrosta? Numeron siirto kestää 5-7 arkipäivää. Viimeinen tulee ennen siirtymistä ja vanhan teleoperaattorin liittymä lakkaa toimimasta. Tekninen katkos kestää noin 10 minuuttia. Puhelin suositellaan käynnistämään uudelleen. Lähtisin asiaa tiedustelemaan Telian asiakaspalvelusta esim. Facebook chatista tai puhelimitse ongelmatilanteissa Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-03-2020
Kirjoituksia: 3
3/5

Vs: SIM-kortti ei rekisteröidy

Joo, viesti tuli tuntia ennen siirtymää tänään klo 15.20. Huvittavinta asiassa on, että "entisen" liittymäni SIM-kortti toimii edelleen. Siirtoa ei siis tapahtunutkaan. Keskinkertaista palvelua yritetään, mutta sutta tulee.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-03-2020
Kirjoituksia: 3
4/5

Vs: SIM-kortti ei rekisteröidy

Hyvä vaan, jos siirto ei onnistu. Kaduttaa jo koko siirto.

0 tykkäystä
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 384
Kirjautuneena
5/5

Vs: SIM-kortti ei rekisteröidy

Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisin tarkistaa siirron tilannetta tarkemmin. Suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme kuten @Sekunti tuossa mainitsikin. Asia saadaan aivan varmasti selvitettyä Hymiö Onnellinen